Announcement

Collapse
No announcement yet.

Allen & Heath Xone XD-40 of Pioneer SE-MJ5

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Allen & Heath Xone XD-40 of Pioneer SE-MJ5

Ik zoek een koptelefoon voor bij mijn dj set en nou zag ik deze 2. Ik heb geprobeerd ze uit te proberen maar kon deze koptelefoons nergens in de winkels vinden. Nu wil ik dus weten welke de beste is.

Linkjes:
    Pioneer SE-MJ5
    A & h xone xd 40
    Last edited by Guest; Thursday-19-08-2010, 07:41.

Degene die het lekkerst zit?

Comment

Ik heb geprobeerd ze uit te proberen maar kon deze koptelefoons nergens in de winkels vinden.
      We hebben één van de twee op voorraad, die ander kunnen we binnen een paar dagen in de showroom hebben. Als je even een mailtje doet naar de helpdesk kun je ze beide eens bij ons komen beluisteren en eventueel nog vergelijken met tal van andere koptelefoons. Waarschijnlijk ga je dan met een goeie hoofdtelefoon naar huis.

Comment

Overigens heeft de Pioneer wel een breder frequentierespons en een hogere gevoeligheid, maar specs zeggen niet zoveel helaas ;)

Comment

misschien een derde optie de stanton dj pro 2000

gebruiken we al meerdere jaren en hebben er ook al meerdere van.

bevallen super degelijk en goed geluid.

Maar wat rick al zei ga gewoon naar bax stel je budget vast en vergelijken maar.

Comment

Ja moet ik toch eens doen alleen ben ik pas in Goes en bij Bax geweest dus denk ik dat mijn vader me niet weer wil brengen.

Comment

Openbaar vervoer biedt ook uitkomsten en de showroom is vrij goed te bereiken vanaf het station, stukkie lopen.

Comment

Ja maar het is al gauw een 1 uur met de auto en ik denk niet dat ik dat dan mag doen met het Ov.

Comment

Tja, we hebben helaas nog geen ophaal-service voor mensen die de showroom willen bezoeken en ik vermoed dat die er ook niet gaat komen, dus je zult toch zelf een manier moeten vinden om ergens te geraken. ;)

Comment

Working...
                  X