Announcement

Collapse
No announcement yet.

traktor duo Timecode

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• traktor duo Timecode

hallo ik heb een vraag,

om te beginnen is mijn set-up nu Hercules RMX met virtual dj en 2 american audio TTD-2400 platenspelers met timecode platen.
    ik vind dat het timecode systeem op virtual dj niet goed werkt.
    weet iemand of dit bij de traktor duo beter is? en of dat ik het hetzelfde aan moet sluiten als nu.

nu zitten de platenspelers bij de RMX achterin en de RMX met mijn computer verbonden.

Alvast bedankt

Bij het aanschaffen van het systeem, heb je toen een compleet timecode-pakket aangeschaft?

Comment

bij virtual dj bedoel je?

Comment

Nou, je beschikt reeds over timecode platen zeg je. Maar heb je dan een volledig timecode-pakket gekocht, of alleen de platen zelf?

Comment

Dat bestaat niet hoor Rick ;)

Maar wat bedoel je met "niet goed werken"? Kraakt het geluid? Reageert het niet snel genoeg?

Comment

alleen de platen zelf van numark de virtual vinyl. omdat ik virtual dj al had.
            het zit namelijk zo als ik de plaat laat spelen begint hij ineens halverwege het nummer

Comment

ik heb me vanmiddag door iemand laten vertellen dat timecode bij virtual dj sowieso niet goed werkt

Comment

En als ik je nu vertel dat het wel goed werkt? Want dat doet het gewoon hoor. Waarschijnlijk is óf je PC niet krachtig genoeg óf je hebt instellingen verkeerd staan, maar met alleen "het werkt niet goed" kan ik helaas niet bepalen waar de fout zit, dus wat meer informatie zou wel gewenst zijn ;)

Comment

als ik de naald op de plaat leg, en ik druk op play en houd de plaat tegen, als ik hem dan los laat zou hij op het punt moeten beginnen als ik hem loslaat maar dan schiet hij ineens naar halverwege het nummer.

Comment

Heb je dat ook tijdens scratchen of simpelweg play/pause?

Comment

alleen play pause

Comment

Working...
                      X