Announcement

Collapse
No announcement yet.

Reloop digital jockey interface edition

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reloop digital jockey interface edition

Hallo,

ik heb een klein probleempje met mijn reloop digital jockey.

Ik hed de digital jockey met koptelefoon en mijn eigen laptop.
    nu wou ik graag mijn tracks voor beluisteren, ik heb mijn gewone pc boxen ingeplugged in mijn laptop (jack) en dan de microfoon in de mic ingang. wat ik nu ook doe, ik krijg niks te horen in mijn koptelefoon, welke combinatie van de cue knoppen ik ook gebruik...

kan iemand mij hierbij helpen?

Bedankt!

Welke software gebruik je? Je zult ergens in je instellingen moeten selecteren dat je graag met de koptelefooningang van de Reloop wilt voorbeluisteren.

Comment

Ik gebruik traktor LE, dat heb ik gedaan, maar dat werkt niet, ik hoorde ergens dat je miss de rca uitgangen van je digital jockey moet gebruiken en dan pas je koptelefoon kan gebruiken... anders gaat al het geluid via de pc.....

Iemand dit nog meer gehoord?

Comment

Installeer de ASIO drivers, die staan op de bijgeleverde cd.

Heb je dat gedaan, open dan Preferences in Traktor en ga naar Output Routing. Bij Output Monitor kies je Out 3 en Out 4 en bij Output Master kies je Out 1 en Out 2.

De master output is nu wel de uitgang achterop je Digital Jockey 2. Wil je daarop je pc boxen aansluiten dan zul je een stereo receiver moeten gebruiken of een kabel of adapter.
        In ieder geval zul je nu geluid uit je koptelefoon moeten krijgen als de knop op master staat, of als cue preview aan staat en de knop op cue staat.

Comment

Working...
        X