Announcement

Collapse
No announcement yet.

Midi met radius 1000

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Midi met radius 1000

Goedeavond,

Na wat gepruts ben ik er bijna uitgekomen maar ik doe nog steeds 1 ding verkeerd volgens mij.. Nouja anders zou het wel werken :p

onderstaande afbeelding zijn mijn instellingen.
    Foto

Uploaded with ImageShack.us
    als ik dan op play druk op mijn speler maakt niet uit welke gebeurt er niets...
    ligt het eraan dat ik met 2 kabels vanaf mijn geluidskaart naar mijn mixer moet?
    De speler zit goed aangesloten op mijn pc via een usb kabel.
    Mijn geluidskaart is van soundblaster moet ook wel werken en niet onboard.

Ik hoop dat iemand mij hier op het forum mee kan helpen ben er eigenlijk al even mee bezig..
    Anders zal ik denk ik even naar de webshop moeten gaan omdaar advies in te winnen.

Alvast bedankt en vragen zijn welkom als het niet duidelijk is.
    Last edited by Rick; Tuesday-31-08-2010, 22:10. Reason: Ongelofelijk grote foto naar link

MIDI is geen timecode. ;)

Comment

Originally posted by Rick View Post
      MIDI is geen timecode. ;)
      En hoe moet ik dit dan wel instellen ?

Comment

Als het goed is heb je ergens de mogelijkheid om het geheel MIDI in te stellen. Ben zelf niet zo bekend in je software helaas, dus zou je even moeten bekijken. :)

Comment

Wat Rick zegt, dat kan uit m'n hoofd gezegd bij Mappers. Simpelweg de juiste functie kiezen, de bijbehorende toets aanraken, rinse & repeat. Is even een vervelend klusje, maar dat hoort erbij. Elluk voordeel hep z'n nadeel.

Comment

jaah hij staat er ook in bij mappers maar het is niet echt gemakkelijk ik denk dat ik maar even wat tijd moet vrijmaken hiervoor en het echt heel goed moet uitzoeken.
            maar zijn hier niet vaker problemen bij geweest of zijn adnere programma's beter hierbij?

Comment

Maakt niet uit. Doe eens CTRL+R en tik dan devmgmt.msc in. Zoek even of de Radius daar bij staat. Zo ja: dan kun je hem in Virtual DJ instellen. Let op, dat er geen instelling zomaar zal staan die alles voor je doet. Je zult toch echt de MIDI commando's zelf moeten toewijzen.

Comment

jaah dat staat er bij en die mappers heb ik van de virtual dj site afgehaald.
                maar ik moet toch ook nog wel iets bij sound setup moeten instellen want als ik bij mappers op oke klik gebeurt er helemaal niets lijkt mij

Comment

Working...
                X