Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hercules DJ Control Steel MIDI controller

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hercules DJ Control Steel MIDI controller

Hallo,

Ik heb wat maanden terug de dj control mp3 e2 gekocht. Super ding, maar wordt nu wat te simpel. Ik wil graag nog zo'n soort ding of een mixer. Ik heb zelf deze gezien: Hercules DJ Control Steel MIDI controller. Het enige is dat ik ook nog met de dj control mp3 e2 wil blijven draaien. Het lijkt me mooi als ik dus tegelijkertijd met de dj control mp3 e2 en de Hercules DJ Control Steel MIDI controller kan draaien. Ik wil dit graag doen op virtual dj. (ik heb de volledige versie). Ik wil ook graag dat ik van alle bij de beide decks kan gebruiken. (bij een mixer dus alle kanalen). Het zou ook fijn zijn als deze niet handig is of onmogelijk is om ze allebij de gebruiken wil ik graag horen welke ik dan zou kunnen komen (graag met de kosten van alles erbij, en met welke programma's dat kan).

Alvast bedankt, Tjeerd.

Waarom wil je ze dan persé allebei tegelijk blijven gebruiken? Want die logica snap ik niet helemaal.

Comment

Omdat ik het anders zonde vind dat ik de dj control mp3 e2 heb gekocht. Maar ik kan hem natuurlijk ook verkopen...

Comment

Als je hem bij ons gekocht hebt kun je hem eventueel misschien inruilen op een nieuwe MIDI-controller. Afhankelijk van de staat en leeftijd uiteraard. Je krijgt er echter niet het volle pond voor terug.

Comment

Originally posted by Rick View Post
          Als je hem bij ons gekocht hebt kun je hem eventueel misschien inruilen op een nieuwe MIDI-controller. Afhankelijk van de staat en leeftijd uiteraard. Je krijgt er echter niet het volle pond voor terug.
          Dat klopt. Wel zou ik het ten zeerste afraden, omdat we er meestal maar een relatief laag bedrag voor teruggeven. Als je het op marktplaats of hier op het forum te koop zet, kun je er vaak een hoger bedrag nog voor terugkrijgen.

Comment

dus eigenlijk is het slim om de dj control mp3 te verkopen?

Comment

Als je sowieso iets wil dat uitgebreider is en waar je meer mee kunt, lijkt me dat de beste optie.
              Je kunt hem ook houden om af en toe eens mee te draaien thuis, maar als je dan toch die nieuwe MIDI-controller hebt zul je die in de praktijk niet veel meer gebruiken vermoed ik.

Comment

Working...
              X