Announcement

Collapse
No announcement yet.

Koptelefoon

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Koptelefoon

Gisteravond is helaas mijn Reloop koptelefoon kapotgegaan na 3 jaar trouwe dienst:p.
    Binnenkort (20 oktober) draai ik in de waterskihut in hoek van holland en heb ik uiteraard een koptelefoon nodig..
    ik heb een oog voor de hdj 500 maar die word pas verwacht over 10 weken en het is over 5/6 weken:$
    ideas?

Wat is je budget voor een nieuwe hoofdtelefoon en wat voor eisen/wensen stel je er aan?

Comment

vergeten(A)...
      Max buget is 130 euro.
      hij moet natuurlijk mooi zijn en diep gaan rond de 20 hz.(onder mag ook):$
      ik ben 12 dus heb een klein hoofd dus hij moet goed verstelbaarzijn!
      ik draag mijn koptelefoon op zijn chuckies (schuin op je hoofd gezet) dus dat moet ook mogelijk zijn!

Comment

Onder de 20 Hz heb je niet zoveel aan, omdat je daar niet veel meer van zult horen (en dat is juist wel zo handig als je staat te mixen ;)). Hiernaast moet het drivertje in je hoofdtelefoon dan ook energie steken in het weergeven van die sublage tonen, waardoor de andere tonen iets minder goed doorkomen.

Wellicht is de Stanton DJ Pro 3000 iets voor je?

Hiernaast zou ik sowieso aanraden om eens te gaan luisteren naar verschillende hoofdtelefoons. Ze hebben allemaal een andere klank, andere pasvorm, andere looks, etc. en er is eigenlijk niemand die beter is in het uitzoeken van een goede hoofdtelefoon dan jezelf. ;)

Comment

ja maar weten jullie waarneer hij komt want bij de cdj 850 zeiden jullie ook dat het over 10 weken leverbaar was en 2 weken daarna hadden jullie hem op voorraad. zoizo ga ik dan naar baxshop om een paar te luisteren.. maar ik woon in gouda en het is dik 2 uur rijden dus ik kan beter naar feedback rotterdam en dan bij jullie bestellen(A):P

Comment

De levertijden in de shop zijn in de meeste gevallen realtime. Echter gebeurt het soms bij nieuwe producten wel dat we er vrij vroeg bij zijn qua bestellen en dan krijgen we de eerste exemplaren al vrij vlug uitgeleverd. Maar ik zou sowieso de levertijd in de shop aanhouden, die worden regelmatig bijgewerkt indien nodig.

Comment

@wildfox, zo doe ik dat ook. (woon toevallig in dezelfde stad). Ga naar Rotterdam of Den Haag waar zo'n muziek toko zit gezien de locale dj boer hier al een poosje weg is. Daarna bestel ik het bij bax-shop. :)

Comment

Originally posted by Kevin S View Post
                @wildfox, zo doe ik dat ook. (woon toevallig in dezelfde stad). Ga naar Rotterdam of Den Haag waar zo'n muziek toko zit gezien de locale dj boer hier al een poosje weg is. Daarna bestel ik het bij bax-shop. :)
                XD.... deed ik toen ook met radioshack.. maar tegenwoordig moet ik naar rotterdam om een snoertje te halen

Comment

Maar weer ontopic nu? ;)

Comment

Working...
                  X