Announcement

Collapse
No announcement yet.

Update software Numark iDJ2 & Numark D2 Director

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Update software Numark iDJ2 & Numark D2 Director

Hallo mensen ik wil binnenkort een paar t-shirts laten bedrukken met een logo... 1 groot logo aan de achterkant en 1 kleine aan de voorkant.

Weet iemand een site of een bedrijfje die hier erg goed / voordelig mee is.

Ik hoor het graag

Greetz

Bas Rose

Je hebt bij de bruna velletjes daar print je op en dan kan moet je er over heen strijken. Dat doe ik... Werkt goed...

Tis wel duur! 6 velletjes voor 5 euro...

De Hema doet het geloof ik ook...

Comment

Originally posted by drive-in apollo DJ Wessel
      Je hebt bij de bruna velletjes daar print je op en dan kan moet je er over heen strijken. Dat doe ik... Werkt goed...

Tis wel duur! 6 velletjes voor 5 euro...

De Hema doet het geloof ik ook...
      valt toch wel mee niet echt heel duur... maar ziet dat er wel goed uit of zie je echt alsof het erop is geplakt als het ware?

Comment

Ik vin het er erg goed uitzien en gaat er niet snel vanaf... Het hangt ook van de kleur af als je shirt wit is en de pagina gebroken wit zie je het wel dat was dus met een van de lidl...

Die van de hema kosten 13,00 per shirt... moet maar ff kijken

Comment

Kijk maar ff HIERZO. Klik dan linksboven op de Designer Module. Je kan daar ook eigen plaatjes voor gebruiken. Ik heb ook 2 T-shirts laten drukken via die site, hele goede kwaliteit shirts !!!

Comment

Ik heb even gekeken maar het valt nog niet erg mee :P Het logo dat ik heb heeft een transparante achtergrond en kan je niet op die sites gebruiken... je moet ze jpg maken en heb je witte of andere kleur achtergrond.. helemaal de zelfde kleur als het shirt kan je het nooit maken omdat je die kleur niet weet... is nogal lastig :P maarik ga morgen ff in de stad kijken wat voor opties ik heb

Comment

Nog een paar sites:

Foute Shirts
              Digitransfer
              Druk en Bestel

Ik heb hier overigens zelf nog nooit iets laten bedrukken, maar ik had de sites al wel voor het geval dat. (ik weet dus ook niks over de kosten en kwaliteit van het drukken)

Comment

Kijk maar even op http://www.triplebdesign.nl

Kan je het aanraden....en doe ze de groetjes van Stephanie!

Comment

Ik zit zelf ook met dit probleem dat ik op zoek ben naar een goede manier om shirts te drukken voor een niet te hoge prijs.

Ik ken het drukken met de A4tjes die je zelf kan strijken en ben al meerdere keren bij copy shops wezen drukken alleen kun je dan alleen op lichte stoffen drukken.

Ik zou ook graag op zwarte en andere kleuren drukken.

De reden dat ik dit zoek is dat ik voor mezelf ontwerpen maak en die op shirts druk. Hopelijk weet iemand een goede druk manier en een goed bedrijf liefst in de buurt van Groningen.

Comment

Kijk in de gouden gids onder "Reclame" of "Grafische Bedrijven"... Dat print en strijk principe is leuk maar niet echt professioneel... ik heb bij een drukker gewerkt wij deden dat ook, alleen wij sneden de logo's uit op een plotter en we gebruikten daar speciaal vinyl voor die je op kleding kan persen... kost je mischien 15 euro per shirt en kan op alle mogelijke stoffen en kleuren, maarja wel ff kijken welke de goedkoopste is bij jou in de buurt

Comment

Originally posted by PrometheusX
                      Kijk in de gouden gids onder "Reclame" of "Grafische Bedrijven"... Dat print en strijk principe is leuk maar niet echt professioneel... ik heb bij een drukker gewerkt wij deden dat ook, alleen wij sneden de logo's uit op een plotter en we gebruikten daar speciaal vinyl voor die je op kleding kan persen... kost je mischien 15 euro per shirt en kan op alle mogelijke stoffen en kleuren, maarja wel ff kijken welke de goedkoopste is bij jou in de buurt
                      je kan ze meestal ookw el op laten sturen... heb je maybe een site met een gelijk soort principe? Dan kan ik zien hoe dat "gesneden" eruit ziet.

Comment

http://www.bmdesign.nl Je kan hier ff kijken zo komt het er uit te zien allemaal

Comment

ik heb een polo shirt laten bedrukken zoals je op de foto ziet in het andere topic. groot mijn dj naam achterop. en voorop iets kleiner 100% HARDSTYLE.

kreeg 20% korting omdat het een speciale dag was in Hattem (ligt naast Zwolle)

Het koste me maar 15 euro!! (inclusief shirt uiteraard)
                          daar kun je niets van zeggen!!
                          Ik kon het laten borduren of drukken.
                          kon het lettertype, kleur, lettergroote enz allemaal zelf weten.
                          Het is in 20 minuten gedaan.
                          Ze kunnen logo's en plaatjes erop drukken!!

BLOK Borduren ⭐ Bedrijfskleding Borduren & Bedrukken met Logo of Tekst | Offerte mogelijk! ✔️1 tot 1000+ Stuks ✔️Online Ontwerpen

echt aan te raden, super mooi gelukt.

Comment

ziet er inderdaad netjes uit. Alleen lukt het me niet om via de site te bestellen en ik kan er ook al geen e-mail naartoe sturen.
                            Ligt dat aan mij? :(

Comment

Op de Rotterdamse markt staat er eentje die ter plekke je Tietshirt bedrukt met jouw design. In vinyldruk dus wit op zwart is mogelijk zonder voordruk. (wat normaal wel nodig is met zeefdrukken) kosten vanaf 5 eurie als ik me niet vergis.

Comment

Working...
                              X