Announcement

Collapse
No announcement yet.

probleem virtual DJ

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• probleem virtual DJ

Ik heb op mtv in reclame spotje gezien dat ik wel interssant vond en ben is op de site gaan kijken die vermeld werd in de reclame :www.one.org !

Kijk er is op en vul het formulier in :!:

Dat invullen kost maar ongeveer in minuut :!:

En nee; je mailbox word niet overspoeld met spam, je krijgt 1 bedank mailtje :!:

B.V.D. voor de moeite :wink:

ik vindt het de reinste flauwekul marcel gaat langer mee ik durf te wedden dat je weer wordt overspoelt met spam misschien niet van hun maar weer van een collega bedrijf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comment

weer zo'n armbandje :?

Ik vond alleen livestrong goed. Alle badnjes die daarna zijn gekomen, vind ik maar niks.

Comment

Originally posted by Ra_ver
        weer zo'n armbandje :?

Ik vond alleen livestrong goed. Alle badnjes die daarna zijn gekomen, vind ik maar niks.
        Ik heb een livestrong banje om :P

maar om ff te reageren op de andere reacties: K heb nog helemaal geen spam gekregen, en ik hoef ook niet zon bantje maar ik heb alleen het formulier ingevult...

Hebben jullie de reclame niet gezien: "we're not asking for youre money, we're asking for youre voice".

Comment

probleem virtual DJ

ik heb sinds een poosje virtual dj op mn labtob draaien. samen met mengpaneel en db technoligics boxen. alleen er zit een vette echo in. vooral bij nummers waarin veel gezongen wordt.

ik heb al vanalles geprobeerd, ander mengpaneel, boxen instellen. nu hebk ff zonder virtual dj gedraaid, met mediaplayer, winamp en atomix, daar heb ik het niet mee.

het zit dus echt in virtual dj. en ik kan zo 1.2.3 niet egt vinden hoe ik die echo wegkrijg.

iemand met hetzelfde probleem???

gr gertjan

Comment

Is het toevallig een gedownde crack-versie?? Een niet-legale zeg maar?

Comment

nej het is een originele versie/cd

Comment

Ik denk dat het handig is als je even lid word op het dutch forum van Vdj

klik hier dan maar effe voor dutch forum van Virtual Dj

Hier zit een team van gebruikers en experts die gegarandeerd een antwoord hebben voor je. Zit misschien ergens een instelfout in het configmenu, hebben ze zo voor je ontdekt.

Succes er mee, en laat even weten of het gelukt is.

Comment

oke, ik heb het gepost. tis nu wachten op de reactie. deze topic mag van mij een slotje op mod!

bedankt!!

gr gertjan pieper

Comment

Working...
                  X