Announcement

Collapse
No announcement yet.

12" mengpaneel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik vind hem te duur en ik heb maar een mixer nodig voor mijn eigen booth.

Ik weet dat ik zei dat ik een een budget van 400€ had, maar dat is ondertussen weer gehalveerd :) Daarom ga ik het bij een low budget mixer houden, hoe graag ik de Reloop ook zou willen ;)

Comment

Dan is het begrijpelijk.

Wanneer je een eenvoudige, simpele, basismixer zoekt kan je het beste naar de JB Systems kijken. Zoek je een zogenaamde 'pielbak' met veel opties, functies en waar je je mee kan uitleven, dan is de Behringer iets voor je.

Comment

ok, bedankt alvast voor jullie advies.

het gaat de Behringer DJX 750 worden denk ik.

Comment

Ik zou toch nog een keer vergelijken met de DJX 750 en de Reloop RMX-40 DSP. Ik heb zelf de Reloop, en ben er zeer te vreden over. Ik vind het net iets beter dan die van reloop, maar dat is een eigen mening.

Zowieso zou ik niet de JB Systems nemen, want daar hoor je vaak klachten over; de faders kraken, de hoeken van 't mengpaneel buigen snel om etc.

Comment

Zowieso zou ik niet de JB Systems nemen, want daar hoor je vaak klachten over; de faders kraken, de hoeken van 't mengpaneel buigen snel om etc.
            Faders die kraken? Ik heb er geen last van.
            Hoeken die snel ombuigen? Dan moet je hem in een kistje steken.
            Heb je een paar quotes, bronnen misschien die je mening onderbouwen?

Lees hiernaast je eigen post nog eens na, want het klopt niet helemaal.

Comment

Ik heb eens naar reviews gekeken op youtube, en voor de effecten moet ik de djx zeker niet kopen... Niet echt een bijgevoegde waarde als ik het zo bekijk, maarja voor een mixer van 170€ moet je hier natuurlijk niet teveel van verwachten denk ik.

Ga er nog eens goed overnadenken.. greetz !

Comment

joubuis (youtube) is niet echt een betrouwbare bron wat betreft reviews, wat de één roept, roept de ander ook al snel.

Comment

Eigen belevenis blijft uiteraard het beste als het gaat om effecten. De één is er al snel op uitgekeken, terwijl een ander er juist veel plezier aan kan beleven.

Comment

Daar ben ik het met je eens Rick.
                    Kan alleen niet zien of er een send en return op zit?
                    Anders kun je altijd nog een externe effectebak erop gooien.
                    Deze hebben veel meer functies. Je kunt met de effecten die op deze mixer ook eerst kijken of je veel met effecten werkt of niet. Sommige mixers hebben de mooiste en de beste effecten erop zitten maar de dj gebruikt het dan helemaal niet omdat hij meer met het mixen bezig is dan met de effecten. Je moet voor jezelf kijken of je zeg maar een effecten dj bent of niet. Dit model is dan natuurlijk wel een leuke instapper.

Comment

Zit erop.

Comment

Die zit erop, maar werkt absoluut niet lekker. Je stuurt hem namelijk aan met je Cue knoppen, waardoor je niet meer kan voorbeluisteren als je iets op de send/return zet.

Comment

hmm dat werkt inderdaad niet als je niet kunt voorbeluisteren kun je ook niet lekker mixen. Had eigenlijk ook niet anders verwacht voor dit bedrag.

Comment

Working...
                          X