Announcement

Collapse
No announcement yet.

mengpaneel

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• mengpaneel

Ik ben op zoek naar een mengpaneel. Ik heb op mijn computer virtual dj de volledige versie. ik ben zelf al op pad gegaan om iets te zoeken naar mijn wensen. Maar dat is niet gelukt. Misschien kunnen jullie mij helpen. Ik ben opzoek naar een mixer die eventueel samen kan werken met de dj control mp3 e2, het zou fijn zijn als de mixer 4 chanels had maar, kan ik alle chanels bedienen op virtual dj? Als dat niet kan zeg er dan bij met welk programma ik dan wel kan draaien met de mixer en alle kanalen kan gebruiken en of ik met dat programma ook samen met de dj control mp2 e2 kan draaien. Mijn budget is tot de 300 euro. (let op! ik ben nog maar 13, dus het moet niet te ingewikkeld zijn). als ik er nog iets bij moet kopen en hoe duur het is, hoor ik het graag.

Groetjes Tjeerd.

Je hebt hier inmiddels al 2 topics over lopen (in ieder geval soortgelijk), en dat vind ik wel genoeg. We hebben je ook al voldoende informatie aangereikt. Zet nu eerst eens op een rijtje wat je nu wil, en ga daarna eens kijken wat er bij je wensen aansluit.

Slotje op dit topic.

Comment

Working...
    X