Announcement

Collapse
No announcement yet.

3 op 'n rij

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 3 op 'n rij

Hoii,

Ik ben aan het twijfelen welke Tabletop cd speler ik zou nemen (x2)

Keuze 1: Pioneer cdj 200
    Pioneer CDJ-200 koop je bij Bax Music met de laagste prijs garantie en 30 dagen niet goed geld terug garantie. Voor 23:00 besteld, morgen in huis. We Support Your Stage!

keuze 2: Denon D1200
    De Denon DN-S1200 tabletop CD-speler kenmerkt zich door zijn extreme veelzijdigheid. De speler is uitgerust met een USB 2.0 poort, zodat hij gekoppeld kan worden aan verschillende externe apparaten.

keuze 3: Synq Dmc 1000
    U wilt wel alles kunnen afspelen maar niet allemaal verschillende apparaten in huis hebben. MIDI, USB, audio CD, data CD: deze SynQ DMC-1000 kan het allemaal!

Gelieve er ook bij te zeggen waarom je die speler zou verkiezen.

Persoonlijk gaat mijn keuze naar de Synq omdat ik deze al eens in m'n handen heb gehad en het ziet er allemaal robuuster uit dan de andere 2.
    Ik denk zelfs dat je met de Synq meer mogelijkheden hebt...

Btw, heeft er iemand ervaring met de Behringer DDM4000 of kent er iemand een betere mixer met +/- dezelfde prijs (max €350)?

Greetz,
    Sander
    DJ Trancicted

Persoonlijk spreekt mij de Synq het meeste aan. De Denon is voor mijn gevoel een te klein koektrommeltje ;) en de Pioneer biedt niet de functionaliteit die je op de Synq wel hebt.

Je hebt de Synq al eens in je handen gehad met zo te zien een erg positieve ervaring, zeker als je van de diverse aansluit-opties gebruik wilt gaan maken lijkt het me voor jou de ideale speler die lekker overzichtelijk is. :)

DDM4000 heb ik niet echt veel ervaring mee, eens gezien en aangevoeld bij onze leverancier, verder niet. Zag er niet verkeerd uit en leek me voor het geld ook wel robuust. Aanrader wanneer je er alleen zelf mee draait en van een beetje 'pielen' houdt, niet iets als je echt op zoek bent naar een vrij kale mixer. :)

Comment

oke de syn-q dmc 1000 heb ik zelf geen ervaring mee synq staat bekend om zijn robuustheid dus dit kan ik zeker bevestigen heb zelf een mengpaneel van syn-q en deze doet het prima naar 2 jaar vol gebruik maar heb geen ervaring met deze cd speler.

De pioneer is wat pioneer is top kwaliteit en makkelijk te bedienen. Wel heb je weinig opties bij deze speler. Alleen de basis functies en meer ook niet.
      De denon is ook een nette optie (kwalitatief) . Wel moet je kijken of je dit wil want deze heeft soft buttons zelf vindt ik dit vrij irritant. Ook werkt de bediening anders als de meeste spelers als je dan een keer op andere apparatuur moet draaien werkt dit vrij irritant vind ik zelf.

Als je de syn-q in je handen hebt gehad en hem lekker vindt voelen dan lijkt me dit een goeie keuze. wel zag ik op het forum dat er geen software bijzit en dat je een externe geluidskaart moet kopen als je hem wilt aansluiten op je pc. Maar als je gaat kijken naar de pioneer bijvoorbeeld die heeft geen van al deze functies.

De behringer DDM4000 zou ik zelf niet aanraden behringer is een goed merk en hij voelt robuust aan maar vind dat ze dit keer iets te ver zijn gegaan met de functies. Niet normaal wat je allemaal kunt instellen en hoeveel knoppen erop zitten (die dan ook weer kapot kunnen gaan.

Als je voor de syn-q spelers gaat zou je kunnen kijken naar een syn-q mixer. de SMX 2 is bij bax uit het assortiment maar is nog wel te koop. Deze zit ongeveer 100 euro boven je budget maar dan heb je wel weer die robuuste syn-q kwaliteit.
      Last edited by Jelle Classens; Sunday-19-09-2010, 19:07.

Comment

We hebben wel de opvolger van de SMX-2, en dat is de SynQ SMX-3. ;) Heeft nog een redelijk uitgebreide effectenbak aan boord ook.

Comment

Kwa speler zou ik ook gaan voor of de denon.
          Heeft lekker veel mogelijk heden in vergeleken met de pioneer.
          Denon lijkt misschien wat meer speelgoed achtig maar is het toch zeker niet hoor. Je kunt hem denk ik het best zien als de luxere grotere uitvoering van de s700. Kwa aansluiten heeft denon ook zeker goede mogelijkheden.

We werken zelf geregeld met 2x de s3500 van denon en moet zeggen dat onze ervaringen met denon toch buitegewoon goed zijn. Nooit echt problemen mee gehad. Ook een colega bedrijf heeft hier eigenlijk nooit echt problemen mee ondervonden. Wat let je je hebt 3 jaar garantie.

Om even terug te komen op de instellingen dat die anders werken dan bij de standaard. Klopt alleen deze kun je makkelijk zelf aanpassen via een intern menu. Lees de handleiding en het komt goed.

Comment

heb er een keer bij een vriend van me mee gewerkt die heeft ze ook maar je moet er van houden speelgoed vind ik het niet maar het is maar waar je van houdt de ene wil niet anders de andere vind het niks.

@ rick: Klopt maar die is meteen weer 200 euro duurder dan zijn budget :P

Comment

Working...
            X