Announcement

Collapse
No announcement yet.

NI Traktor S4 Midi DJ controler

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• NI Traktor S4 Midi DJ controler

Deze vraag is waarschijnlijk voor personeel van Bax of mensen die hem al hebben mogen testen.

Ik ben een beginnende DJ ben net een jaartje bezig en ben op zoek naar een controller.
    Ik heb rond gekeken naar diverse opties.

Maya 44 en Numark stealth
    Maya 44 en VCI-100/300
    Numark omni control
    Vestax vci-600
    Allen & Heath Xone 4D
    (zeer varrierend in prijs als mede de verhalen die ik hoor)

Maya schijnt naar horen een berooerde latency te hebben maar dat is alleen van horen.

Nu zag ik dat Native instruments (net als Denon) met een controller komen die redelijk hoog in prijs is (900 euro).

De vraag is is het waard om elke maand wat weg te zetten en zo te sparen voor de S4 en dan meteen iets degelijks in huis te hebben of is een andere optie beter. (het feit dat er een 'speciale' flightcase voor komt is een plus punt)

Heeft iemand al ervaringen met dit apparaat, de reviews die ik tot op heden heb gezien waren positief in ieder geval.

De S4 is nog door niemand getest, ben ik bang.

Comment

Ik hoop binnenkort de S4 onder handen te kunnen nemen....

Comment

Ik wacht vol spanning af.

Check out hi-res photos and pre order this controller here: http://techtools.myshopify.com/products/traktor-kontrol-s4

Hij is er best positief over....

Comment

Originally posted by Mescalino View Post
          Ik wacht vol spanning af.

Check out hi-res photos and pre order this controller here: http://techtools.myshopify.com/products/traktor-kontrol-s4

Hij is er best positief over....
          Hij (Ean Golden) heeft Native Instruments geholpen met het design van de S4. ;)

Enfin, ik ga 'm bestellen binnenkort. Ben overtuigd.

Comment

Dan zien we ook graag jouw bevindingen verschijnen. :D

Comment

Originally posted by Bramble View Post
              Hij (Ean Golden) heeft Native Instruments geholpen met het design van de S4. ;)

Enfin, ik ga 'm bestellen binnenkort. Ben overtuigd.
              Op zijn site las ik dat er nog een uitgebreide review komt. Wat hij daar bespreekt is het prototype.

Maar zoals Rick al zij we wachten je reactie/ review af.

Comment

Ik zag dat jullie een demo hebben gehad van de S4, wat is jullie indruk?

Comment

Ik was er zelf helaas niet bij, maar we hebben er toch een paar al kunnen verkopen, wat dus inhoudt dat de mensen toch onder de indruk waren. :)

Comment

ervaring

heeft er ondertussen al iemand wat meer ervaring met de s4? wil hem namelijk kopen maar is hij zijn geld wel waard want het lijkt me best wel veel voor een midi controler?
                    mvg kojoko

Comment

Ik hoop er deze maand een te kopen als de belasting langs is geweest (ik krijg nog wat van ze)

Als je kijkt naar prijs is hij eigenlijk helemaal niet duur. Begrijp me niet verkeerd 880,- is veel geld maar bijna all controllers hebben alleen een light software versie erbij zitten bij de S4 zit de volledige versie van traktor pro erbij twv. ruim 200 euro. En je krijgt een apparaat dat 100% afgestemd is op de software en andersom.

Enige punt van kritiek wat ik las is dat de PC/laptop nogal krachtig moet zijn om het soepel te draaien (hij kan last hebben van haperingen) de Mac heeft hier geen last van. Ik weet niet of dat dit met de upgrade naar traktor 2 pro opgelost is of niet.

Comment

Working...
                      X