Announcement

Collapse
No announcement yet.

Traktor Scratch - welke midi controller?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Traktor Scratch - welke midi controller?

Lijkt me duidelijk toch? Wil namenlijk wat meer meningen want ik vond het nogal tegen vallen. Ik ben deze stijl helemaal niet van Tijs gewend, of het moet te maken hebben met ISOS4?

Ik kwam helemaal gedesilusioneerd naar buiten (ook al wist jochen miller het weer heel ver goed te maken....)

Wat vonden jullie ervan?? Ik kan het natuurlijk verkeerd gehoord hebben!

Ben er niet geweest, maar zat gister even naar TMF te kijken, naar het optreden van hem in Disneyland, en dat was ook helemaal geen 'Tiësto style', het was naar mijn mening 'veel te hard'. ISOS4 heb ik gekocht en geluisterd, maar vond ik opzich ook een beetje tegenvallen, tis niet de 'Tiësto sound', wel jammer opzich. Desalniettemin, toch wel een aardige CD.

Dit was even tussendoor, sorry, Back to topic!

Comment

Ik heb hem ook op TMF gezien vanuit Disneyland.

Dit is niet de oude vertrouwde Tiësto :? idd veel te hard voor Tiësto...

En dan nog wat: overdrijven is een vak apart hoor, hij had gewoon een complete pa naast zich staan als monitor :?

En ik zag dat ie een nieuwe mixer had, niet meer de oude vertrouwde djm 600! (er stond op: "xone....")

conclusie: Tiësto ineens van style gewisseld of hij heeft een identiteits crisis :wink:

Comment

Ben gelukkig niet de enige :lol: . Hoop trouwens niet voor em dat hem dit de kop gaat kosten. Ik bedoel mensen houden van Tësto vanwege zijn sound, ik ben daar zelf één van. Als hij opeens die oude vertrouwde sound gaat veranderen, konden weleens veel mensen gaan afhaken. Als ze iets hards willen horen kunnen ze ook naar Luna (of noem maar een andere willekeurige hardtrance/ style DJ) luisteren. De originele (oude) Tiësto sound kan niemand immiteren, en daar heeft ie opzich nog wel geluk mee.

Kortom: 'Tijs als je dit leest: GA ALS DE SODEMIETER TERUG NAAR JE OUDE SOUND!!'

Comment

Traktor Scratch - welke midi controller?

Hoi,

ik gebruik al jaren FinalScratch 1.1 en ben daar erg tevreden over. Ik wil nu echter upgraden naar Traktor Scratch omdat er in de tussentijd veel meer mogelijk is geworden. Ik ben vooral geinteresseerd in de loop mogelijkheden.

Ik draai met behulp van 2 draaitafels en een Dateq XTC mengpaneel en een MacBook, daarnaast wil ik een midi controler gaan gebruiken. Nou is mijn vraag welke is aan te raden? Ik heb er geen software bij nodig omdat Traktor daar al in voorziet, en een interne geluidskaart is ook niet nodig. Ik denk aan een budget tot 250 euro. Aangezien ik met 2 draaitafels werk zijn grote touchweels niet perse nodig, maar een jogwheel om makkelijk nummers te kiezen lijkt me wel weer handig.

Wat zijn jullie tips en ervaringen?

Comment

Ik heb zelf een Xone:1D staan, werkt perfect in combinatie met Traktor Scratch... dit apparaat heeft namelijk een jog, en dat is iets wat jij ook zocht. Verder meer dan genoeg knoppen, dus je kan alles helemaal naar eigen smaak instellen...

Comment

@ Escay:

Welke is het uiteindelijk nog geworden?

Comment

ik zou de numark total control gebruiken:D
                die ga ik ook gebruiken.
                daar zit traktor bij alleen is dat een demo versie:(

Comment

Laatste is uit september 2008, topic is uit maart 2008, ik denk dat de TS inmiddels zijn keuze wel heeft gemaakt.. let hier een beetje op.

Comment

Working...
                  X