Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer CDJ 100/200 mounting rack

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pioneer CDJ 100/200 mounting rack

Hallo,

Ik zoek een mounting rack voor de Pioneer CDJ-100 die ik in mijn bezit heb. Ik heb CDJ-200 er ook maar bijgezet omdat de afmetingen van beide spelers niet erg veel verschillen.

Het soort rack dat ik bedoel is deze: http://www.bax-shop.nl/mounting-rack...t-details.html

Ik hoop dat iemand mij een merk/type kan geven zodat ik verder kan met zoeken.

Mvg,
    Marc

neem gewoon die

Comment

Nee, dan zeg je;
      De CDJ 100 of 200 moet hier fysiek ook op kunnen passen. Beleefdheid deert de mens, ofzoiets...

Alleen is het wel de vraag of die oudere spelers goed werken onder dezelfde hoek als de CDJ 1000, dat is wel belangrijk om te weten.

Comment

ik behandel hem als een vried en niet als vreemde maar het kon mss iets meer AN zijn

terug ontoppic

Comment

CDJ-100 presteert prima onder een hoek. Ik stelde deze vraag omdat ik her er persoonlijk beter uit vind zien als zo'n mounting plate ook bij de Tabletop past. Er zijn dus niet van dit soort plate's voor de CDJ-100/200 ?

Alvast bedankt voor de reacties,
          Marc

Comment

Ik had nog een vraag: bij dit product: http://www.bax-shop.nl/koopjes-kelde...t-details.html

Staat in de naam vermeld dat het een Tabletop-stand is, maar in de tekst bij het product gaat het over een laptop. :S

Comment

Heb er zaelf al een gevonden De Zomo pro stand P-100.

Bedankt voor de informatie.

Comment

dan kan er volgensmij een slotje op?;-)

Comment

Slotjes bepaalt de forumleiding wel. En dit soort topics laten we open omdat er in de toekomst wellicht nog vragen over kunnen ontstaan.

Comment

Working...
                  X