Announcement

Collapse
No announcement yet.

Reloop digital jockey interface

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reloop digital jockey interface

Hallo,

ik zit hier alweer met een probleem.. ik heb vandaag mijn traktor duo binnengekregen van bax en nadat ik die geinstalleerd heb probeer ik dus mijn digital jockey erop te zetten. dit lukt dus voor geen meter, in traktor reageert alles wel als ik aan de EQ etc zit, maar ik kan niet voorbeluisteren door mijn koptelefoon. alles wat ik door de koptelefoon hoor hoor ik dus ook door mijn gewone speakers, wat niet echt de bedoeling is. Verder is het geluid dat ik krijg superslecht, het kraakt aan alle kanten en het nummer kan je niet eens herkennen. als ik dit dan weer allemaal afspeel met mijn Reloop attack software werkt alles wel (ook die slecht kwaliteit van dat nummer is dan weer helemaal top)

heeft iemand dit al eens meegemaakt? of hier een oplossing voor?

ALvast bedankt!

Grtz!

Je latency staat te laag c.q. je PC is te langzaam ;) Kun je gemakkelijk verhelpen door meer vertraging neer te zetten.

Ga naar Asio4All en selecteer die in Traktor als geluidskaart. Onderaan heb je een grote schuif staan. Zet die eerst helemaal op 1024 samples, en ga hem daarna steeds lager zetten totdat het geluid begint te kraken. Daar moet je ophouden.

Mocht je er niet uitkomen hoor ik het graag ;)

Comment

Als ik asio4all aanzet dan heb ik helemaal nergens meer geluid weg?

ik ben nogal nieuw, sorry xD

Comment

Rechtsonderin in je traybar heb je nu als het goed is een configuratiescherm staan (zo niet, even opnieuw installeren met Offline Settings aangevinkt). Zorg dat daar de Digital Jockey aan staat, en de rest uitgezet wordt.

Comment

Ik heb in asio 4 all beide dingen aanstaan, en mn speakers aangesloten op de RCA aansluiting achter de digital jockey, en nog krijg ik nergens geluid weg, ligt niet aan mijn output instellingen.

Comment

Doe eens een printscreen maken als je wilt van je Audio Setup in Traktor?

Comment

Oke., ik heb geen idee wat ik heb gedaan, maar het geluid doet het nu, mijn geluidskaart is die asio4all geworden, maar ik laat het nu mooi zo staan dus dat zit goed, alleen nu kan ik nog steeds niet met mijn koptelefoon voorbeluisteren, heb je daar miss ook een oplossing voor?

igg voor zover al bedankt :D!

Comment

WAAJOOOO!

alles werkt, doordat ik die asio kon instellen, wat nu goed werkt, kon ik ook mijn koptelefoon selecteren :D!

SUPER BEDANKT! :D!

Comment

Waarschijnlijk heb je je latency hoger gezet in de meegeleverde Reloop drivers ;) kan ook wel, maar ik ben zelf Asio4All fan.

Waarschijnlijk stuur je nu uit op één kanaal. Je moet je twee decks uitsturen op verschillende kanalen. Dit kun je vinden in je Audio Setup (dus één deck op kanaal 1 & 2 en de andere op kanaal 3 & 4)

[edit: te late post ;) ]

Comment

Nog 1 ding,

mijn pitch control werkt niet optimaal, deze springt de hele tijd heen en weer in traktor, is dat ook te verhelpen?

Bijv: Ik doe de pitch omlaag van zeg 128 naar 125 en dan gaat ie in traktor some hoger... dat ie op 130 eindigt? heeel vaag

Comment

Ja, even opnieuw mappen.

Comment

sorry, opnieuwe mappen?

wat houddt dat precies in? :$

Comment

In Traktor kun je in de Preferences naar MIDI Setup gaan, daar kun je je pitch fader even opnieuw toewijzen.

Comment

Oka, Thanks for alles :D!

Comment

Working...
                            X