Announcement

Collapse
No announcement yet.

'Ik hou van holland' koptelefoon

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 'Ik hou van holland' koptelefoon

Hallo,

Ik heb een vraagje: Ik zag gisteren in Ik hou van holland bij een spelletje van die gave koptelefoons. Nu wilde ik die ook graag een als DJ, weet iemand waar deze te koop is? en of hij überhaupt wel te koop is?

Ik hoor het graag!

heb je een foto? uitzending gemist er van ofzo?

Comment

Ik dacht, ik doe eens aardig. Op de zijkant van het oorgedeelte staat delftsblauw.

Comment

nee, dat is het rare! je krijgt er niks over terug gevonden. het enige waar hij op staat is de aflevering van gisteren: http://www.rtl.nl/components/shows/i...land_s6_a2.xml

Voor de rest nergens.
        Op in de aflevering lijkt het een hoes over een normale koptelefoon, maar dat zou ik raar vinden.

Comment

Ja, Rintie is goed bezig! Want dat is ie!

Comment

Ik heb even voor je gekeken, maar bol.com heeft hem niet. Het kan natuurlijk ook dat ze speciaal voor het programma gemaakt zijn, dus waarom maak je er zelf niet een?

Comment

maar heeft iemand weleens van een delftsblauw koptelefoon gehoord?

Comment

ja dat had ik kunnen doen als het alleen om de hoes ging maar mij gaat het om heel de koptelefoon. Dus dat word nog even zoeken.

Comment

Dat is een geverfde Technics RP-DJ 1210 met een oranje ballon om de hoofdband heen.

Comment

Met sennheiser reclame bovenop....

Comment

Ik heb op de hoofdband wel eens het beeld- en woordmerk van Sennheiser zien staan. Dit is even de enige referentie die ik kan vinden.. klik!

Comment

Ik zou toch echt zeggen dat het een Stanton dj pro 2000 was hoor.

Comment

Koop een hoofdtelefoon, die er een band omheen. Koop doorzichtig printbare stickers, print er delfstblauw op en plak het op de hoofdtelefoon. Beetje creatief zijn hé :D

Comment

Helemaal zeker weten Sennheiser dus: http://www.goeievraag.nl/vraag/moedw...aal-foto.56121

Comment

mailtje naar Sennheiser sturen dan?
                              Wie weet wat ze voor je kunnen betekenen:P

Comment

Working...
                              X