Announcement

Collapse
No announcement yet.

nieuwe cd-speler

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nieuwe cd-speler

Hoi,

Ik ben op zoek naar 1, later nog een erbij, cd-speler.
    Misschien handig om erbij te vermelden, mijn mengpaneel= een reloop rmx-30 bpm blackfire. Flightcases kijk ik nog niet naar, want ik ben van plan om ze in te bouwen.
    Ze worden niet zo gek vaak gebruikt, zeg 2x per maand hooguit, omdat het vooral hobby van me is.
    En als ik ze buiten de deur gebruik, zijn het meestal toch verjaardagen van een familielid, familiefeest, of iets in die richting.
    Mijn budget is niet al te groot, ongeveer 200,-- op zijn max. erboven probeer ik niet te zitten.(dus geen overpriced pioneers!) Nu heeft mijn buurjongen zelf 1x de numark axis 4 staan. Deze heeft hij maar een paar keer gebruikt en wil hem evt. weg doen voor een niet al te hoog prijsje.
    Een vriend van me zei evt. te gaan voor de Denon DN-S700, maar dit ligt boven mijn budget en wil zoveel er niet voor uitgeven.
    Of moet ik toch voor een kwalitatief betere speler gaan?

Wie kan me helpen?

edit: er worden gewone EN gebrande cd's (r) mee afgespeeld en moet ook mee met carnaval(~shock~proof)

Numark NDX 200. Lijkt mij voor je budget verrweg de beste optie en heeft ook antishock.

Comment

Deze lijkt me veel lijken op de axis-4, qua budget, toch? Zitten er grote verschillen in deze 2? Aangezien ik, zoals aangegeven goedkoop een axis-4 kan aanschaffen.

Comment

NDX 200 is wat compacter en heeft niet zulke grote knoppen.

Comment

Grote knoppen maken me niet uit (heb ook grote handen;)) en of hij nou 10 cm langer is of korter, maakt me ook niet zo veel uit. Als dat het enige verschil is, ga ik denk ik komende week ff naar me buurjongen.

Comment

Ik ben inmiddels naar hem geweest.
            Wat hij kon zeggen over de axis 4 was: +/- 4 jaar oud en heeft altijd buiten de flightcase gestaan, op zijn kamer.
            Het enige wat je daarom ook ziet is stof en dat er enkele vliegen op hebben gezeten.
            Verder heeft hij hooguit 1 feestje gezien.
            Ik weet daarom ook niet hoe groot de afschrijving is.
            Nu is mijn vraag hoeveel deze ongeveer waard is.

Comment

Nieuw ging de speler voor een slordige 200 euro over de toonbank. Ik zou een bod doen van de helft, er zitten ook niet zoveel speciale functies op. ;)

Comment

Dat zei hij ook al, dat hij voor ongeveer dat bedrag werd aangeschaft. Ik zal wel kijken wat hij vraagt en dan dat bod doen.

Comment

Working...
                X