Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
voor mij is deze ideaal, omdat ik zelf een iphone heb, die ik er op aan kan sluiten. Ik ben ook pas 13 jaar. hier kan ik wel even mee klooien.
EDIT Ps. rick ik had nog een vraagje, ik heb de Numark Mixdeck nog ergens anders 20,- goedkoper gezien. hoe zit dat? als ik dat meld krijg ik dan 20,- korting?
Last edited by debbbbbree; Sunday-07-11-2010, 23:50.
Klik op de "elders goedkoper" link dan kun je een formulier versturen dit wordt dan beoordeeld door de helpdesk(?) en krijg je per mail antwoord. Je moet dan een "bewijs" meesturen (meestal een directe link naar de site en apparaat waar je het hebt gezien).
Wanneer je een 'elders goedkoper' verzoek hebt gedaan, krijg je deze e-mail standaard terug met de daarin voorgestelde prijs voor jou.
Wanneer je dus je gegevens doorgeeft wordt er handmatig een bestelling met de voorgestelde prijs aangemaakt. Reageer je niet dan is er niks aan de hand.
Comment