Announcement

Collapse
No announcement yet.

Behringrer DJX750

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Behringrer DJX750

Hallo

Zou je op de behringrer djx 750 actieve speakers kunnen aansluiten. En waar zou dat dan in moeten.

GRoeten RichieRomano

Ja hoor kunnen gewoon actieve speakers op. Je sluit ze dan gewoon aan op de master uitgang van je mengpaneel. Een actieve speaker is namelijk eigenlijk niets meer dan een speaker met ingebouwde versterker.

Comment

En kan ik mij Mixer opnemen op mijn computer?

Comment

Dat kan zeker, je sluit met deze kabel je mengpaneel aan op je computer. De mini jack sluit je op de line ingang aan (blauwe kleur) op je computer en de andere kant in de uitgang van het mengpaneel.

Comment

Dat kan, als je dit kastje neemt, die je koppelt aan één van de uitgangen van je mengpaneel.

Comment

Ik bedoel dat is mijn mixjes kan recorden of kan dat met dat laatste kastje?

Comment

Het kan in principe allebei, wanneer je een blauwe ingang op je pc/laptop hebt kun je de kabel van DJ-Walter gebruiken, heb je die niet dan kun je het kastje nemen.

Recorden kan met het gratis te verkrijgen programma Audacity. ;)

Comment

Oh ik heb het gevonden thanks everybody

Comment

Originally posted by Dj-Walter View Post
                  Dat kan zeker, je sluit met deze kabel je mengpaneel aan op je computer. De mini jack sluit je op de line ingang aan (blauwe kleur) op je computer en de andere kant in de uitgang van het mengpaneel.
                  Echt een geweldige Kabel gebruik hem voor mijn Radio en Computer aan te sluiten op mijn Versterker, Echt prachtigding

Comment

Working...
                  X