Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vestax Typhoon problemen..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vestax Typhoon problemen..

Ik heb gister de Vestax Typhoon DJ controller gekregen, alleen krijg ik hem niet aan de praat. Nadat ik hem aangesloten had en de ASIO4Typhoon driver heb geïnstalleerd, speelde hij alsnog geen audio af via de master out. Als ik mijn sound device veranderde in ASIO4Typhoon speelde hij wel geluid, maar dat was met zware distorsie. Na even rond gegoogeld te hebben kwam ik op een youtube filmpje uit van iemand die hetzelfde had maar hem nu wel werkend kreeg via een paar stappen. Maar na deze stappen uitgevoerd te hebben crashte elk programma waar ik mijn sound device in probeer te veranderen. Hierna ging ik mijn ASIO4Typhoon driver her installeren. als ik nu de asio4typhoon device selecteer zegt ie het volgende; Error in the ASIO sound driver. Your soundcard is probably not connected, or the settings are incorrect. En dan klopt, want mij Typhoon reageert nergens meer op. Zelfs de touchpads worden niet meer blauw. Het rode lampje brandt wel.. Dit probleem is zowel bij Traktor als bij VDJ..

Ik ben ten einde raad, en ik hoop dat iemand me kan helpen..

Als hij bij ons is aangeschaft, is het misschien het makkelijkst om morgen even contact op te nemen met de helpdesk en te vragen naar Bart, die kan d.m.v. Teamviewer in je pc kijken naar de instellingen en je op weg helpen.

Comment

Zet je latency hoger in je Sound Setup in Traktor (de ASIO driver van Typhoon als je die hebt geselecteerd als interface). Rinse and repeat voor VirtualDJ. Lost hoogstwaarschijnlijk alle genoemde problemen op.

Comment

nou niet alle, want mijn typhoon reageert helemaal niet meer, nergens op

Comment

Klopt, want je PC probeert audiosignalen te verwerken die hij niet aankan en gaat daardoor nergens meer op reageren wat niet direct nodig is voor de kernel, inclusief MIDI signalen.

Comment

Mijn latency stond op zn hoogst in VDJ. 2048 (46 ms), maar alsnog was er zoveel gekraak dat mijn buren er zelfs gek van werden. Na een minuutje of 2 crasht hij doodleuk weer. De latency in Traktor kreeg ik zelfs helemaal niet verandert.

Comment

Ik heb hem net op 2 andere laptops geprobeerd en mijn desktop pc, allen met hetzelfde probleem. Ik ben bang dat de Vestax dus gewoon kapot geleverd was.

Comment

Originally posted by Rick View Post
                Als hij bij ons is aangeschaft, is het misschien het makkelijkst om morgen even contact op te nemen met de helpdesk en te vragen naar Bart, die kan d.m.v. Teamviewer in je pc kijken naar de instellingen en je op weg helpen.
                Had je dit al geprobeerd?

Comment

Originally posted by Dj funkey View Post
                  Had je dit al geprobeerd?
                  Ga ik vanmiddag gelijk doen, maar ik ben bang dat hij dan gewoon zal vast lopen

Comment

De Vestax Typhoon wordt terug gestuurd. Nu zoek ik nog een andere DJ Controller rondom de 250 euro met dezelfde of betere specs.

Comment

Working...
                    X