Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuw, en een eerste DJ Gear!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw, en een eerste DJ Gear!

Hoi allemaal,

Zoals ik in een andere post al aangaf, 16 jaar oud, en wil gaan beginnen met draaien.

Wat is belangrijk als ik een complete DJ set wil aanschaffen? Dan heb ik het natuurlijk alleen over mengpanelen en een mixer!

Ik zat te denken aan dit: http://www.bax-shop.nl/cd-speler-set...t-details.html

Is dit een goede set om mee te starten?

Vanmiddag met een Pioneer CDJ1000 aan de gang geweest, en dat ging me aardig goed af voor de eerste keer!

Met vriendelijke groet,
    Vincent

Ik zou sowieso voor je iets gaat kopen het uitproberen in de winkel, dan weet je zeker dat het aan je verwachtingen voldoet.:) Ik heb verder geen (alleen in de showroom uitgeprobeerd) ervaring met die reloops.

Comment

Waar mijn voorkeur dan naar uit zou gaan als je toch voor de reloop wil gaan is dat ik een 4 kanaals mixer zou pakken. Hiermee heb je namelijk veel meer uitbreiding mogelijkheden in de toekomst. Voor de rest is reloop een in mijn ogen prima prijs kwaliteit product.

Comment

oké, ik wist niet dat er winkels waren waarbij ik spullen kan uittesten! Ik woon in noord holland. Waar zou ik het kunnen uittesten? Dat zou wel tof zijn namelijk. En wat is meer uit te breiden met de 4 kanaal mixer?

Met vriendelijke groet, vincent.

Comment

2 kanalen :)
          2 kanalen betekend dat een vriend/kennis langs kan komen en zijn draaitafels/cd's aan kan sluiten kun je back to back draaien zonder dat je cd speler moet delen of stekkers verwisselen bijvoorbeeld.

Comment

niemand heeft dezelfde set die ik wil. Zijn er geen winkels dan waar ik kan testen?

Comment

Bij Bax-shop kan je het meeste wel testen. Als je even laat weten dat je komt, zetten ze het voor je klaar, als ik het goed heb.

Comment

Dat is inderdaad zo, dingen die hier in de webshop staan kan je bij Bax-Shop uittesten. Doe wel even van te voren een belletje dat het er zeker weten is en dat ze het even klaar zetten. Je kan ook even in de buurt zoeken naar een winkel. Google is een goede uitkomst daarvoor.

Comment

Ik vind bijna 1000 euro een groot bedrag voor een begin. Althans, dan heb je wel een goed begin. Maar ja, ieders budget is natuurlijk anders. Het voordeel is dat draaitafels 2de hands nog veel waard zijn.

Comment

Working...
                  X