Announcement

Collapse
No announcement yet.

NIeuwe set aanschaffen..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wederom geen antwoord op mijn vraag, enige wat ik lees, is welke spelers er in een kroeg moeten staan waar keessie een sjaggie rookt...pfffff..

Een vraag op dit forum stellen is nog lastiger dan een leuke set kopen..

Anyway, thnx voor diegene die met wat tips op de proppen kwamen...aan de rest, volgens mij zijn er genoeg topics waar je die andere antwoorden kunt dumpen...Ik had hier iets meer van verwacht ( moderator, act like a moderator!)

Comment

Dan moet je beter leren lezen... zowel Rick als Patrick adviseren je de Numark NS7, dus ga die sowieso eens proberen. Persoonlijk zou ik je 2 Denon DNS1200's met een leuk mixertje ertussen adviseren.

Comment

Originally posted by Closie View Post
        Een vraag op dit forum stellen is nog lastiger dan een leuke set kopen..

Anyway, thnx voor diegene die met wat tips op de proppen kwamen...aan de rest, volgens mij zijn er genoeg topics waar je die andere antwoorden kunt dumpen...Ik had hier iets meer van verwacht ( moderator, act like a moderator!)
        Zoals je terug kunt lezen heb ik je gewoon de NS7 aangeraden en nog met uigebreide motivatie ook, net als Rick.

Ik ben het met je eens dat het irritant is als je een vraag hebt en er omheen geluld wordt, dat zeker, maar voor zover ik weet is je vraag ruimschoots beantwoord en is er ruimte voor een tweede onderwerp.
        Last edited by Rick; Friday-17-12-2010, 16:05. Reason: edit

Comment

Zonde dat er direct op deze manier moet worden gereageerd.

De splitsing in het topic kwam doordat het onduidelijk was welke stijl je draaide, hier kwamen bij bepaalde mensen vragen naar boven (om jou de beste set aan te kunnen raden) en dat leide uiteindelijk tot iets wat in een later stadium is uitgesproken en behandeld. Ikzelf vond het tot die grens niet direct nodig om keihard in te grijpen. Het had namelijk naar mijn mening nog wel betrekking op het topic.
          Wanneer je hier zelf anders over denkt is dat geen enkel probleem, maar stuur mij dan even een PM zodat we de mogelijkheden kunnen bespreken en een oplossing kunnen zoeken.

Er zijn verder door verschillende mensen (en zelfs vrij eenduidig) opties aangedragen waar je naar zou kunnen kijken.

Comment

Volgens mij bedank ik ook enkele mensen die met iets aankwamen..En ik bedoel het niet hard ( dat is het gevaar aan het vele mailen, smsen en pingen wat iedereen doet en waardoor er zoveel ruis in communicatie ontstaat) anyway, Ik bedoel alleen maar hou je vast aan een topic en help degene die de vraag stelt, ipv met elkaar gaan discussieren over welke apparatuur je nodig hebt voor een drive in of als je in de kroeg staat bij sjon en anita...ik bedoel als ik met mn auto bij de garage kom, dan wil ik een antwoord op mn probleem en hoef ik niet te horen waarom je niet teveel zout in je soep moet doen... :) snap je hem?

Anyway...

Mijn stijl is divers met focus op minimal/techno...af en toe een uitstapje naar heerlijke funky hiphop, oude soul...
            Liefst zoek ik losse componenten aangezien ik dan later altijd nog kan switchen/upgraden etc..
            Hou van een effectje, mogelijkheden tot aansluiten op je laptoppie, zodat je via je laptop kan afspelen ipv cd ( maar cd moet wel weer kunnen), mag er ook best mooi uitzien (setje staat in huiskamer) en een budget van rond de 1300,-
            Nog lang geen intentie om proffesioneel te gaan draaien, eerst maar ff de buren gek maken met verkeerde keuzes en slechte overgangen...paar maandjes oefenen en dan een thuisfeestje doen ofzo..

Zo wellicht meer info? and dont get me wrong met mijn uitspraken..

Thnx

Rene

Comment

Ik ben eruit!!!

Ik ga voor de Pioneer 350 set!!!

Keuzes, twijfelen, knoop doorhakken.... en kopen maar!!!

Groet

Rene

Comment

Mooie keuze!

En nu de grote vraag... zwart of wit?

Comment

Originally posted by Closie View Post
                  Ik ben eruit!!!

Ik ga voor de Pioneer 350 set!!!

Keuzes, twijfelen, knoop doorhakken.... en kopen maar!!!

Groet

Rene

Zeker een mooie keuze, je zou met een review op de site ook nog €100 kunnen verdienen. Misschien de moeite waard om er een te schrijven?

Comment

Verstandige keuze. Veel plezier ermee!

Comment

zoals Rick zegt, zwart of wit.. Als ik jou was zou ik kijken waar de set komt te staan, en wat het beste zou passen.

Comment

@ Dj Funky...Eerst de set ontvangen, spelen, buren gek maken en dan de review denk ik :)
                        En qua kleur..Ga toch maar voor zwart...Ben bang dat wit snel viezig wordt, minder strak staat en daarnaast als ik de set weer ga inruilen, denk ik dat zwart toch beter aan de man te brengen is...

Comment

Zit met precies de zelfde vraag! Mischien is die 1000 van SynQ een optie, heb ik ook gezen.

Comment

Working...
                          X