Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sd cards

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sd cards

Beste forum leden,

de kerst cadeautjes moeten onder de boom. Wat zijn nou goede SD Cards voor hot que's en que points voor mijn CDJ's 1000's. Je hebt verschillende snelheden, gb's etc. Kan wel een tip gebruiken van iemand!

Alvast bedankt,

Thomas

Kan me iets vaag herinneren van speciale 32MB kaartjes. nielsfremouw weet daar volgens mij meer over. :D

Comment

Dan wachten we even zijn reactie af!

Comment

Welke versie heb je? De MKII gebruikt namelijk DMC kaarten, de MKIII SD.

Comment

Mk3 heb ik ja.

Comment

Dan kun je gewoon elke SD kaart gebruiken (let op SD, dus niet SDHC). Hoe groter hoe beter, want dan heb je meer cue points =)

Comment

Helaas groter is niet beter. De Pioneer cdj 1000 kan niet met elke formaat sd kaart over weg. Tot welke grote dan wel? Geen idee maar ik weet dat er een limit aan zit. Maar emt een 128 mb kun je al 10.000de cue punten opslaan dus dat valt allemaal wel mee met het nodig hebben van grote sd kaarten.

Comment

Originally posted by ronennieshow View Post
                Helaas groter is niet beter. De Pioneer cdj 1000 kan niet met elke formaat sd kaart over weg. Tot welke grote dan wel? Geen idee maar ik weet dat er een limit aan zit. Maar emt een 128 mb kun je al 10.000de cue punten opslaan dus dat valt allemaal wel mee met het nodig hebben van grote sd kaarten.
                Tot 4 GB. Want alles daarboven is SDHC en dat wordt niet ondersteund.

Comment

"Hoe groter hoe beter, want dan heb je meer cue points =)"
                  is idd onzin.. sorry Patrick. haha.

Ik heb 2gb sd kaartjes en dit is eigenlijk al te groot, 32/64 mb is perfect. Echter kom je dan met het probleem dat ze die niet meer verkopen.. De reden waarom ze zo klein mogelijk moeten is omdat je via de pioneers de inhoud van het ene kaartje op de andere kan kopieren en dit proces duurt bij een 2gb uren, jammer genoeg.

Dus zoek gewone SD kaarten van 2 gig of kleiner ;) snelheid maakt niks uit.

Comment

Eeuh ik weet niet maar wat Patrick zegt is wel waar hoor. Als jij een 10 GB hardeschijf hebt en een 500 GB hardeschijf kan je meer dingen opslaan. Logisch toch? Zo werkt het bij SD kaartjes ook. En kopiëren duurt ook geen uren. Maximaal 2 minuten.

Comment

Walter, misschien verstandig om eerst goed te lezen voor je zo'n post plaatst:

omdat je via de pioneers de inhoud van het ene kaartje op de andere kan kopieren
                      Dat het zo via je Pc gaat geloof ik, maar via de Pio's kan het wel eens een poosje duren.

Comment

Oke bedankt alle. Ik ben voor de 2gb Kinston SD cards gegaan.

Comment

Originally posted by Dj-Walter View Post
                          Eeuh ik weet niet maar wat Patrick zegt is wel waar hoor. Als jij een 10 GB hardeschijf hebt en een 500 GB hardeschijf kan je meer dingen opslaan. Logisch toch? Zo werkt het bij SD kaartjes ook. En kopiëren duurt ook geen uren. Maximaal 2 minuten.
                          Alsof ik niet weet dat op een 2gb kaart meer kan dan op een 1gb :).
                          Ik ga je wel uit je droom van 2 min. kopieren halen. Je kan de inhoud van de sd kaartjes niet met de computer overzetten, je moet het echt via de pio's doen en dat duurt heel lang met 2gb kaartjes.

heb het zelf allemaal getest en draai nu al wat jaren met pio dus weet er toch al een hoop vanaf.. helaas.

Comment

Comment

Working...
                            X