Announcement

Collapse
No announcement yet.

Reloop RMP-3 Alpha of niet?????

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reloop RMP-3 Alpha of niet?????

Heey gasten,
    Ik ben nieuw op dit forum en heb ff een vraagje, ik zelf ben amateur dj en heb 2 jaar met een Hercules RMX gedraaid(software traktor) en ik wil nu mijn DJ kunsten naar een hoger level tillen zegmaar. Ik heb dus op internet rond gekeken en vond toen een aantal spelers die in mijn budget van 1000 euro pastte (voor 2 tabletops)

Dit zijn ze:

Reeloop RMP-3 Alpha
    American Dj Radius 3000
    Denon DN-S1200
    SynQ DMC-1000

Mijn voorkeur gaat uit naar de RMP-3 Alpha maar ik weet nu niet zeker of ik de goede keuze neem. Op mijn speler wil ik zowieso Midi-Functie er op, sample banks, usb ingang voor hardeschijven en usb-sticks. En heel graag ook, USB-audio link, next-track search, auto loop functie, als er efecten op zitten (hoeft niet) wel graag met effect modulatie via jog wheel.

Als mixer heb ik de "Numark X9 digitale 3-kanaals DJ mixer" dus dat komt wel goed.

Mijn vraag is nu: kies ik wel de goede tabletop en is er misschien een andere tabletop in mijn prijs klasse die ik nog niet gezien heb en die het wel de moeite waard is om te overwegen?

Alvast heel erg bedankt!!!!

Voor mijn part sla je met een stok tegen een rots om muziek te maken :p als het leukt klinkt klinkt het leuk.

Oké, slecht voorbeeld. Beter voorbeeld dan: stel, je bent een schijver. Gaat mensen het dan uitmaken of je je boek in Microsoft Word, OpenOffice Writer of voor mijn part een typmachine schrijft?

Nee dus. Het eindresultaat is hetzelfde en dat is bij DJ apparatuur hetzelfde. Het maakt niet uit of je met Pioneer, Denon, Numark, Reloop of een ander merk draait, het gaat om wat je ermee doet.

Wat is dit concreet? De ene schrijver vindt Microsoft Word lekker werken, de ander weer een ander programma. En hetzelfde geld voor jou: de ene DJ vindt Pioneer lekker werken, de ander Denon. Maar ze doen allebei hetzelfde: muziek draaien.

Tja, erachter komen welke dan de beste voor jou is kun je maar op één manier doen: uitproberen, of op de blinde gok gaan (bijvoorbeeld op design). Ik zou zelf voor de RMP-3 gan vanwege het grote jogwheel, maar wederom, kwestie van smaak.

Comment

Grappig, zelfde smaak :)

Maar kan je dit gewoon bij bax uittesten?

Ik bedoel zegmaar ff op die spelers draaien

Grt.

Comment

Geen enkel probleem hoor. Van Reloop, Pioneer en Denon hebben we verschillende modelletjes staan in de showroom. En wil je iets anders uittesten dat we op voorraad hebben, dan laten we die gewoon uit het magazijn komen. ;)

Comment

echt geweldig van bax dat dat kan, ik moet namelijk zowieso woensdag ff langs bax om een truss terug te brengen die niet helemaal was wat ik dacht. Dat is trouwens ook echt goed meestal is het gewoon van gekocht is gekocht .

maar ff een vraagje is alles wat in de webshop staat als "op vooraad" ook echt te testen? dat zou echt top zijn!

Comment

Het meeste kunnen we gewoon uit het magazijn bij de showroom sleuren, al zijn er wel bepaalde merken die we elders vandaan moeten trekken. ;) Maargoed, zelfs dat kan geregeld worden, kun je gelijk even rondkijken met een bak koffie. :D

Comment

Working...
            X