Announcement

Collapse
No announcement yet.

Cd players aansluiten op pc ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cd players aansluiten op pc ?

Heb een vraagje.

Is het mogelijk om mijn cd player(reloop rmp3) rechtsreeks aan te sluiten op mijn pc via audio4 dj (traktor software)?Indien ja hoe doe ik dit dan?Klopt het dat ik dan de time code cd's niet meer nodig zou hebben?

Alvast bedank

Greetz
    Del pagio

Je kunt ze direct met een USB kabel naar je pc doen.

Comment

Zonder over de interface (4dj audio) te gaan dan?Hup gewoon de 2 in een usb poort en dat is het.?
      Thanks

Comment

Als het goed is wel, gewoon vanuit je Reloop met USB naar je pc en vanuit je Reloop met tulp kabels naar je mixer. Dan moet je waarschijnlijk nog wel wat instellen in je software.

Comment

De RMP 3 kan MIDI uitsturen. Dit houdt in dat hij een bepaald signaal naar je DJ-software kan sturen (mits deze MIDI ondersteunt) en je software anticipeert daar vervolgens op.

Het grote voordeel van MIDI t.o.v. timecode is dat je veel meer mogelijkheden hebt dan alleen maar cue, play, pitch en alles wat te maken heeft met puur afspelen en bewerken. Met MIDI heb je de mogelijkheid om talloze knoppen toe te wijzen aan bepaalde functies. En omdat de RMP 3 over een groot aantal knoppen beschikt, kun je helemaal zelf bepalen welke knop welke functie moet aanroepen.

Comment

Tanks alvast voor de uitleg.Maar tot nu toe lukt het me allemaal niet zo goed.Krijg traktor duo gewoon niet aan het draaien.Aaantal vraagjes.
            De 4 rca die van de geluidskaart komen (audio 4 dj) waar moeten ze juist?Heb 1 waar connect to line op line gestoken op 1 kanaal op de mixer en de andere(connect tomixer phone/cd/line)op de phone ingang.Is dit ok?
            Wat zijn de instellingen voor de inputs en outputs in de traktor sofware?

Weet het dat dit niet zo gemakkelijk is om daar een antwoord op te geven allemaal via een tekst maar zit ect met mijn handen in het haar.(probleem zal wel met mij liggen denk ik :()

Tanks

Comment

Working...
            X