Announcement

Collapse
No announcement yet.

RHP-10 hoofdtelefoon defect

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• RHP-10 hoofdtelefoon defect

Beste, ik schrijf als Michiel Rollier (gebruikersnaam M_-ichie-_l@hotmail.com - ik kon mijzelf niet inloggen...)

Ik heb gisteren 30-12 een RHP-10 Chocolate Crown besteld (ordernummer 230874) en mijn exemplaar bleek zeer gevoelig te zijn aan de onderdelen waar de oorschelpen naar de hoofdband overgaan. Ik vermoed dat de gaatjes waarin de kleine vijsjes zaten een productiefout hadden, en ze gescheurd zijn. Ik ben ervan overtuigd dat het echt niet normaal is dat bij een voorzichtig gebruik dit zomaar kan scheuren. Wie heeft nog zulke problemen?

Ik weet althans dat ik 'm zo spoedig mogelijk ga terugsturen en reparatie/nieuwe verwacht.

Dat is inderdaad niet normaal en kun je inderdaad gewoon terugsturen. Op 4 januari stuur ik ook direct een nieuwe op als ik heb op die dag op voorraad heb! Zo niet, dan wordt deze gelijk besteld.

Degene die je nu hebt kun je terugsturen. Dit kan in dit geval kosteloos. De adresgegevens staan in een privébericht! Let erop dat je er een retourformulier bijvoegt. http://www.bax-shop.nl/downloads/dow...urdocument.pdf Deze MOET er bij zitten, anders weten we niet van wie het is!

Graag ook een goede doos om de originele verpakking heendoen. De Bax-shop.nl doos bijvoorbeeld als die nog aanwezig is.

Als de RHP-10 in die kleur op 4 januari op voorraad is kun je de 5de een nieuwe verwachten van de postbode! Ga ik regelen voor je.

Comment

Working...
    X