Announcement

Collapse
No announcement yet.

Setupje..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Setupje..

Hallo :)

Ik wil het mixen gaan leren, en hiervoor had ik dit setje in gedachten:

2x Numark NDX200
    1x Behringer VMX200USB

en dat dan aansluiten op me stereoinstallatie (versterker, aux-in)

is dat mogenlijk en verstandig?

Dit kan wel maar een stereo toren als speaker setje gebruiken is natuurlijk niet ideaal. Misschien als het je bevalt uitbreiden met wat mooie monitors of speakers zodat je er ook mee op pad kunt gaan.

Maar zoals al gezegt het kan wel. Wel op letten met het volume van de stereo nogal vervelende ervaring als je toch even radio wil luisteren. Staat dat ding in 1 keer plankgas in je kamer te tetteren

Comment

Originally posted by ronennieshow View Post
      Dit kan wel maar een stereo toren als speaker setje gebruiken is natuurlijk niet ideaal. Misschien als het je bevalt uitbreiden met wat mooie monitors of speakers zodat je er ook mee op pad kunt gaan.

Maar zoals al gezegt het kan wel. Wel op letten met het volume van de stereo nogal vervelende ervaring als je toch even radio wil luisteren. Staat dat ding in 1 keer plankgas in je kamer te tetteren
      daar hoef ik niet bang voor te zijn, de stereo staat toch altijd uit :P

maarja, is het een goed setje of niet?

cd decks zijn ok?
      goede mixer?

en ik neem aan dat ik uiteindelijk een Kaoss Pad 3 hier aan kan toevoegen?
      Last edited by X-Vo; Saturday-01-01-2011, 23:20.

Comment

NDX 200 spelertjes zijn prima om mee te starten en bieden voldoende functies om de basis onder de knie te krijgen.

VMX 200 mixertje is een erg leuk ding om je eerste stappen mee te maken en kan zelfs nog aan je PC gehangen worden zodat je je mixen kunt opnemen en terugluisteren. Dan hoor je precies waar en of je foutjes gemaakt hebt.

Je kunt er inderdaad eventueel nog een Kaoss Pad aan koppelen, de mixer heeft namelijk een send en return.

Comment

Working...
        X