Announcement

Collapse
No announcement yet.

2 cd players(midi) aansluiten op traktor duo

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 2 cd players(midi) aansluiten op traktor duo

Hi

Hoe sluit ik 2x rmp 3 aan op traktor duo?Ik gebruik ze in midi mode.Krijg er nu maar 1 aan de praat.Moeten de 2 usb's op 1 poort zitten?

Bij 1 werkt werkt alles zoals behoren juist de effecten op de players komen er niet uit of moet ik die instellen in de mapping in traktor?

Ben omtrent het dj gebeuren via pc nog een groentje dus sorry voor misschien wel de stomme vragen.

Alvast bedankt

Gr
    Del pagio

Alles uitgetest en ik denk dat de pc mijn 2 de rmp3 niet herkend.Iemand enig idee?

gr
    Delpagio

Comment

Zitten er drivers bij? Zo ja, heb je die geïnstaleerd?

Comment

Originally posted by Delpagio View Post
        Alles uitgetest en ik denk dat de pc mijn 2 de rmp3 niet herkend.Iemand enig idee?

gr
        Delpagio
        Controleer dat eerst even ja, anders valt er weinig te mappen.

In Windows:
        - Start -> Uitvoeren
        - typ: devmgmt.msc
        - Kijk of je ergens je Reloops tussen ziet staan, waarschijnlijk onder "Besturing voor geluid, video en spelletjes"

Comment

Alvast bedankt voor de antwoorden maar ben zelf op zoek gegaan en heb ze nu gelukkig wel alle 2 kunnen doen starten.Denk dat het bij de instelligen van de rmp 3 zat.Moest daar bij midi set up usb=midi selecteren ipv usb=link.Bleek wel te werken nu.

Heb wel met de speler die ik in gang heb gekregen een ander probleem.

De verlichting van mijn toetsen doet het niet meer bij play en cue.Mijn displays staan allebei op 10 en toch geeft die minder verlichting.Zou deze speler defect zijn of is het ook weer een instelling?

Alvast bedankt.

Gr
          Delpagio

Comment

Working...
          X