Announcement

Collapse
No announcement yet.

speakerset aansluiten op mixer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• speakerset aansluiten op mixer

hey mensen,

ik wil graag een mixer kopen voor op mijn kamer,
    maar daar wil ik wel mijn speakersetje van mijn computer op kunnen aansluiten.
    nu weet ik wel dat dat niet zomaar kan,

kunnen jullie mij hier bij helpen ?

Wat is je budget en wat zoek je precies in zo'n mixer?

Wil je er ook echt mee gaan mixen, of is het alleen maar om je xbox, ps3, pc, radio enz. op aan te sluiten?

Comment

ja gewoon een mixer om 2 of 3 pc's op aan te sluiten

Comment

kan dit misschien ook met de koptelefoon ingang ?

Comment

Je bedoelt de koptelefoon uitgang. ;)

(Hier denken we het liefst in de richting waar het signaal naartoe moet gaan om verwarring te voorkomen. Je pc stuurt een signaal naar je hoofdtelefoon, dus is het een uitgang. :))

Dit is wel mogelijk, maar ietwat storingsgevoelig. Vaak gaan deze plugjes na verloop van tijd de aansluiting 'uitlubberen', waardoor de plug niet meer zo goed contact maakt. Zeker wanneer er een normale kabel of verloopplug aan hangt gebeurt dit wat sneller. USB is dan wel handig, maar nogmaals, dit is weer afhankelijk van je budget.

Comment

ik zat te denken aan de HQ 3 kanaals DJ mixer
            zou ik hier mijn speakerset op aan kunnen sluiten dmv. koptelefoon uitgang ?

Comment

Ehm, je zegt 2 of 3 pc's eraan hangen? Kan je niet beter een midi-controller kopen, hier heb je maar 1 pc bij nodig en een programma wat midi ondersteunt.
              Hier een veel verkochte en toch goedkope controller:
              De E2 is de opvolger van Hercules\' DJ Control MP3. Deze nieuwe MIDI controller mag gezien worden als instapmodel, zeer geschikt voor de beginnende digitale DJ.

Comment

Het is me toch nog niet helemaal duidelijk wat je nu wilt. Wil je slechts een paar signalen afzonderlijk kunnen regelen (zoals ps3, xbox, pc, radio enz.) zoals ik al zei, of wil je er nu echt mee gaan mixen?

En nogmaals, om je goed te kunnen adviseren hebben we meer informatie nodig, zoals onder andere je budget. Dit heb je nog niet opgegeven.

Comment

mijn budget licht rond de 100 euro en ik wil de mixer gewoon alleen voor thuis gebruiken (radio, pc)

Comment

En hoeveel en wat voor soort apparaten moeten er in totaal op worden aangesloten?

Comment

2

Comment

Dus twee computers als ik het goed begrijp?

Comment

Working...
                        X