Announcement

Collapse
No announcement yet.

Philips in-ear Hoofdtelefoon

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Philips in-ear Hoofdtelefoon

Ik ben al een tijdje op zoek naar een in-ear hoofdtelefoonset die niet te prijzig is. Het moet een set zijn die goed afluit zodat ik ze kan gebruiken voor het draaien op feesten. Philips adventeert momenteel met de nieuwe SHN2500/10 Hoofdtelefoons. Deze heeft een actieve geluidsisolatie waardoor het geluid van buitenaf goed zou worden geisoleerd.

Mijn vraag is: Biedt deze hoofdtelefoon voldoende isolatie om er op feesten mee te draaien?

Graag hoor ik wat als jullie er wat over kunnen vertellen!;)
    Quint

Kickje naar goede plaats?

Welkom op het forum, Ik heb pas geleden met iemand gesproken die ook actieve geluidsisolatie in zijn in-ear heeft.(ook van Philips) Klikt lekker zij hij. Maar iedereen heeft een ander gehoor en zal dat anders opvatten. Mijn advies is ook kom naar bax-shop (of iets vergelijkbaar) Waar je zulke in-ear setjes rustig kan uittesten en beluisteren en de gene die jouw het meest aanspreekt nemen.

Maar ook nog even terug komend op je vraag: Ik denk dat deze hoofdtelefoon wel genoeg isolatie geeft om er op feesten mee te draaien. Het beste is het toch om het zelf te ervaren. Persoonlijk hou ik liever van de grote oorwarmers dan in-ear.

Comment

Oke bedankt voor je reactie! Ik zal overwegen eerst even ergens langs te gaan om ze te testen.

Comment

Verplaatst.

Comment

Working...
        X