Announcement

Collapse
No announcement yet.

Allen & Heath presenteert nieuwe mixer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Allen & Heath presenteert nieuwe mixer

Is het een DJ-mixer? Is het een PA-mixer? We weten het niet. Maar dat Allen & Heath met een nieuwe mixer op de markt komt is nu in ieder geval al zeker!

Speculeer alvast mee, wat gaat het worden? Of wat zou je graag zien?

Schopje naar Nieuws over Geluid & Pa lijkt me? :)

Comment

En wat als het een DJ-mixer blijkt te zijn? :D

Comment

Dan schop je hem weer.

Comment

Hmm lijkt me sterk dat het een schop mixer word of dat het de bedoeling is om er tegen te schoppen maar goed.

Ik verwacht dat het een uitbreiding is op de laaste uitgebrachte live mixer die met utp de i live als ik me niet vergis of weet ik ookal weer precies hoe deze heet. Anders misschien een uitbreiding van de dj mixers ze hebben pas al een nieuwe xone gelanceerd. Wie weet nog meer???? Ik houd het in iedergeval wel in de gaten Allen & Heath heeft over het algemeen zeker vet spul wat ook van goede kwalitijd is.

Wie weet zien we weer meer terug van denon invloeden bij Allen & Heath.

Comment

Ze bedoelen het topic verplaatsen.

Comment

Dat snappen ze ook wel hoor :)

Comment

Goh meen je het. Bedankt voor de tip ik dacht echt dat het over het schoppen van een mixer ging. Hahaha, bedankt voor je bezorgtheid maar nee ik red me wel hoor. Ik snapte ook wel dat het ging over het verplaatsten van het topic;). Maar alle gekheid op een forum is er mis al meer bekend wanneer ''het'' mixertje komt en wat voor iets het zou kunnen zijn. want leuk dat jullie over het verplaatsten van een topic praten maar tot nu toe ben ik volgens mij de enigste die benieuwd is ( samen met rick dan ) wat er gaat komen.

Comment

toch niet hoor^^

Comment

... Misschien is het wel een videomixer

Comment

Of een mixer voor in de keuken?

Comment

Om verder bijdehand te doen.

mixer, bar, drank .....

Ik heb wel moeten lachen bij de volgende betekenis en synoniemen voor mixer.

mixer
                        1) Apparaat 2) Apparaat, werktuig of gereedschap 3) Dat apparaat [b[stuurt de dingen in de war[/b] 4) Electisch mengapparaat 5) Elektrisch huishoudelijk apparaat 6) Elektrisch mengapparaat 7) Elektrisch mengtoestel 8) Geluidsinstallatie 9) Geluidstechnicus in de keuken 10) Huishoudappar '
                        Basta.

Natuurlijk gaat A&H een Live / studio mixer maken. Anders zijn ze wel getikt.

Comment

Bleek over de DB:4 te gaan. ;) En die hadden we al. :D

[edit] Toepasselijk schopje.

Comment

He, jammer. Niks voor in de keuken helaas.

Hij ziet er wel mooi uit, maar ik vind de indeling een beetje onhandig lijkt me.

Comment

Working...
                            X