Announcement

Collapse
No announcement yet.

welke laptop?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• welke laptop?

beste forumleden,

welke laptop zal ik kopen om mee op te treden rond de 600€ ? liefst geen macbook... omdat ik beter kan werken met W7.

Waar mee ga je laptop belasten? Zware game's ect?

Comment

Wij hebben hp probooks. Echt ge-wel-dig. Draaien lekker stabiel, doen het lang op een accu, heeft een aluminium beplating en is mors en schokbestendig. Dus geen paniek en poef ALS er een keer iets overgaat.

Er zijn verschillende versies en uitvoeringen van deze hp probooks met dus ook bijhorende prijzen. Je kunt het dus zo gek maken als je zelf wil.

Comment

Originally posted by Dj-Walter View Post
        Waar mee ga je laptop belasten? Zware game's ect?
        om mee op te treden
        Het lijkt mij verstandig om eerst eens na te denken voordat je post Walter..

Comment

Sony Vaio. Heldending.

Comment

Ik ga ook voor de hp,
            Erg fijne apparaten van hoge kwaliteit.
            Voor 600 euro heb je een leuke hp laptop waarmee je voldoende vermogen hebt om een leuk optreden mee te geven.

Comment

op het moment zoek ik er eentje die mp3s snel laadt tijdens vdj. miss 1 game en msn ofzo maar meer niet echt. ik ben nu voral bezig met muziek en groei een beetje uit het gamen. ik ga zo ff kijken naar die hp' s omdat ik nu op mobiel zit en dat gaat niet echt snel...

Comment

Binnen jouw wensen past elke laptop die je in de winkel (nieuw) kunt kopen. Ik zou zeggen, ga naar de Mediamarkt met 600 euro op zak en zoek iets leuks uit.

HP is een redelijk betrouwbaar merk, wij hebben er hier ook vier van liggen. Enige wat is gebeurd dat de net adapter is doorgebrand met één van de laats aangekochte modellen.

Ik zou een Medion en PacardBell even links laten liggen, als ik ervaringen om me heen hoor is het huilen.

Comment

ok dankjewel :D ik weet veel van specs en dergelijke maar gebruikerservaring vind ik het belangrijkst.

Comment

ik heb een maandje terug een hp gekocht bij de mediamarkt, vanwege zn grote hardeschijf en leuke prijs. toen ik hem mee nam op de eerste klus schrok ik een beetje van de geluidskwaliteit.... heb verschillende instellingen geprobeerd, niks hielp... nu heb ik dus nog een externe geluidskaart erbij moeten kopen....

Ik heb andere laptops van toshibe en die doet ut super... voordeel van toshiba persoonlijk vind ik dat er niet zoveel fabrieks software op staat. iets waar je bij hp en acer best wel moe van wordt...

Comment

ik heb wel al een externe geluidskaart dus das geen probleem.. ik kijk zo ff voor hp. pc zit vandaag nietmee.. erg traag sinds een week :s

Comment

ik weet niet of het hier mag maar kijk eens op http://tweakers.net/pricewatch/cat/496/laptops.html

is gewoon een vergelijkingssite, selecteer rechts wat je eisen zijn en daar zijn dan de uitkomsten.

MVG
                        DJ Jordy

Comment

ok dankjewel! nu blijkt er een virus in me pc te zitten, kloteding...

Comment

Welke laptop adviseren jullie voor dj(virtual dj/bpm studio/traktor/itunes/songbird) &lj(sweetlight 512 box, die word doorgeschakeld naar een showtec desk pro 512) &vj(arkaos), prestaties werkzaamheden? Hij moet ook samen kunnen werken met externe harde schijven, hercules RMX.

Ook word hij moet hij voor school werkzaamheden geschikt zijn.

Hij moet ook snel reageren op alles wat ik ermee wil gaan doen.

zelf dacht ik aan een apple macbook pro 2,8 ghz i7 SSD van minimaal 250GB.

Het liefst een die gewoon niet kapot te krijgen is.

Comment

Niet kapot te krijgen? Als je hardwarematig bedoelt zou ik niet voor Apple gaan.

Comment

Working...
                              X