Announcement

Collapse
No announcement yet.

Is dit de juiste set?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Is dit de juiste set?

Beste allemaal,

Al sinds een tijdje ben ik geinteresseerd in draaien met CD/MP3. Daarom wil ik nu ook eindelijk voor mezelf een set kiezen, die ik met mijn verjaardag (eigenlijk in juli pas) wil bestellen. Dan ligt mijn budget rond de 1000 euro.
    Ik had al een setje in mijn hoofd, let daarbij ook op dat ik een beginneling ben, en dus nog geen Pioneer ofzo hoef.

het setje dat ik in mijn hoofd had is:
    1x Numark NDX400 + Numark M6 complete DJ set
    1x Traktor duo software
    1x Numark RED WAVE DJ hoofdtelefoon

Zoals je ziet mis ik nog de speakers, alleen weet ik zelf niet welke speakers ik wil. Mijn vragen zijn dus:
    is dit een goede startersset, en hebben jullie advies/producten voor goede speakers?

mvg,
    thomas.

Wil je op pad gaan met de speakers, of gaan ze het huis niet verlaten?

Wanneer je er mee op pad wilt, kun je het beste kijken naar PA-speakers. Ga je ze voornamelijk thuis gebruiken, dan is een leuk setje DJ-monitoren beter. ;)

Comment

Originally posted by Rick View Post
      Wil je op pad gaan met de speakers, of gaan ze het huis niet verlaten?

Wanneer je er mee op pad wilt, kun je het beste kijken naar PA-speakers. Ga je ze voornamelijk thuis gebruiken, dan is een leuk setje DJ-monitoren beter. ;)
      Ja, dat is een goede vraag. Mijn plan is eigenlijk om eerst op de DJ School Utrecht te gaan, en de kneepjes van het vak leren xd, en dan later mezelf gaan publiceren en inderdaad op pad gaan.
      Tegen die tijd kan ik natuurlijk ook andere boxen kopen.

Comment

Heb ik nooit begrepen trouwens die DJ scholen. Creativiteit of talent kun je niet leren.

Comment

Nee maar de basis technieken wel;)
          Heb het zelf nooit gedaan, maar is wel handig dat ervaren dj's je tips kunnen geven

Comment

Dan zouden zanglessen ook maar afgeschaft moeten worden zeker.. ;) Creativiteit en talent zal je er niet leren, verbetering van je skills wel.

Comment

Ik ga inderdaad op les om de basistechnieken te leren, hebben jullie trouwens nog een tip voor goede DJMonitors rond 200 euro, actief, en 2 stuks?
              ik had zelf deze in mn gedachten:
              Maak uw opnames een genot om naar te luisteren met deze hoogwaardige monitoren van Samson. De Media One set is speciaal gemaakt voor iedereen die een goed geluid wil hebben zonder daarbij de hoofdprijs te betalen.

Comment

Working...
              X