Announcement

Collapse
No announcement yet.

Midi controller

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Midi controller

Beste forumleden,

Ik zoek een tijdelijke midicontroller waar je traktor mee kan aansturen. Hij moet minimaal een jaar meegaan en minmaal 1 deck kunnen aansturen, hij gaat samenwerken met 1 cdj 850. Hij hoeft geen ingebouwde geluidskaart te hebben; ik heb een audio 4 dj. Ik geen idee welke ik het beste kan nemen een 19" zodat ik hem later als 2de back up set kan gebruiken of een tabletop zodat ik hem kan gebruiken als er iets met mijn 850 aan de hand is. Wie kan mij helpen?

Wellicht is het ook handig een budget te geven.

Comment

Niet boven de €250.

Comment

Voor dat budget: Digital Jockey 2. Misschien de Jockey 3 maar daar is nog geen prijs van bekend helaas.

Comment

Ik heb denk ik toch liever een andere, hij word ook aangesloten op een djm 400. Dat ziet er dan een beetje stom uit.:D

Comment

Weet niemand een andere?

Comment

Die denon sc2000 ziet er ook leuk uit. Maar geen idee hoe die functioneert met Traktor.

En ik heb nog vele andere ideeën maar die kun je zelf ook in de webshop vinden bij digitale dj gear onder de 250 euro.

Ik zou me tevens niet laten afremmen op die Digital Jockey, omdat het er wellicht een beetje gek uitziet... Je wilt voor een tijdelijke acceptabele oplossing gaan en ik denk zeker dat de reloop DJ daar aan bijdraagt. Who cares dat je dan op 2 plekken je volume kan aanpassen. Met een beetje aanpassen kun je zelfs die faders op de reloop anders inzetten. Daarnaast heb je dan direct de luxe 3 decks te hebben!

Comment

en wat dacht je van de Denon DN-HC1000S, gewoon wat mappen in traktor en je hebt een mooie ( goedkope? ) 19 inch midi mixer, ook kan ik ook zeggen: reloop contour,
                NI traktor control x1, novation launch pad, ik zeg ieder zijn stijl, ik groeide via een hercules dj control mp3 uit tot een ns7fx :) waar ik heel gelukkig mee ben als 13 jarige, ook heb ik veel ervaring met de digital jockey wat echt een prachtconroller is! map de faders als effect faders en je hebt een toffe controller fzo??? zeker waard voor zijn geld veel succes

Comment

Laat ik je dat vast uit het hoofd praten: de DN-HC-1000S is geen 19 inch. Ik heb hem in een bekende licht- en geluidszaak gezien en hij is erg klein, net zo breed als de Rane TTM-56 mixer. Hier weet ik de specifieke afmetingen niet van.

Comment

Ik moet toch zeggen dat ik voor het mixen (voor internet en mp3) erg blij met de Behringer BCD3000 ben. Je kan er ook nog 2 draaitafels en/of een CD speler oid op aansluiten. Scratchen kan je vergeten, maar voor de rest zitten er veel functies op, niet te vergeten een ingebouwde geluidskaart. Hij kost werkelijk niks, en hij krijgt goede reviews op het internet.
                    Ik zou 'm zeker op je lijstje zetten;)

Comment

Ik denk dat ik ga voor een Digital jockey, een sc2000 of een x1.

Comment

Dit is een wat ouder topic maar ik wil graag een midi controller kopen de Omnitronic TMC-1 of de Mixvibes u-mix 2. Maar welke zou beter zijn? Of bij welke krijg je meer voor je geld. Mijn budget is ong. 150 euro.
                        Last edited by BDB lasershows; Friday-25-03-2011, 16:27.

Comment

Hercules DJ Console MK4 kopen? Groot assortiment leverbaar. Bekijk Bax-shop NU! ★★★24-uurs-levering★★★ Laagste prijs garantie ★★★ Gratis verzenden

Missschien ook de moeite van het onderzoeken waard.

Comment

Ja, dit wil ik dus mooi niet. Een dingetje van nog geen 20 cm groot. Ik heb hem al gezien en is zo klein dat het moeilijk mixen is. suggesties??

Comment

Mescalino zal het er niet mee eens zijn, maar een van de beste (en goedkoopste) MIDI-mixers voor beginner op een budget vind ik (ik heb er ook een) de Behringer BCD3000. Kijk -als je nog niet overtuigd bent- op youtube en google voor reviews. E130 met ingebouwde geluidskaart, dat is echt niks.

Comment

Working...
                              X