Announcement

Collapse
No announcement yet.

hulp met zoeken voor mixer+CDspelers!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ohja, kan je ook alle 4 de kanalen tegelijk afspelen?
    Zodat je bijvoorbeeld terwijl nummer A en B gemixt worden (normaal gesproken crossf. in midden) je ook een sirene van C kan afspelen.

Comment

Pfoee, dat met die delay mode weet ik echt niet meer, ik zat maar een beetje aan die knopjes te draaien joh. EQ is high mid low he? Dat is niet aan of uit hoor, ik had destijds speakers met enorme schelle hoge tonen, de high wat terugdraaien en het probleem was verholpen. Ruimte zat voor je vingers:) De handmatige beatcounter werkt tzelfde als de automatisch, is in principe hetzelfde dus waarom zou dat niet kunnen?
      Alle kanalen kunnen uiteraard tegelijk worden afgespeeld. Wat wil je precies met die laptop doen? Opnemen? Dat kan via je booth. En muziek afspelen kan gewoon via je 4e line kanaal.

Hoop dat je t snapt:)

Comment

Jaja, bedankt! Ik geloof dat ik t begrijp ja. Over de beatcounters, sommige effecten gaan via de beatcounters, en wanneer die dus niet goed werken zijn je effecten ruk. Daarom vroeg ik me af of dat met handmatig ''tappen'' verholpen zou zijn.
        Ik heb er zin in:) Nu alleen mn ouders nog overhalen... die vinden 't allemaal maar veel geld.

Comment

Ik neem aan dat dat daarmee wel mee is verholpen.
          Haha ja, dat had ik ook hoor. Maar m´n ouders hadden er niet zo´n problemen mee indien ik het zelf betaalde.

Comment

Nee natuurlijk betaal ik het zelf, maar juist omdat ik ook nog amateurfotograaf ben (kost veel geld) en astrofotograaf (kost nog meer geld) vraag ik me af of mijn ouders het goed vinden.
            Maar ik denk dat ik het in delen ga kopen, eerst een Cd speler, na een paar maanden (werken) de mixer en een Cd speler.
            Last edited by Ruben123; Saturday-12-02-2011, 23:39.

Comment

Idee: verkoop je astrocamera en je gewone camera(A)

Comment

Haha, als ik dat zou doen zou ik wel Pioneer stuff kopen:p

Oke, voordat we verder offtopic gaan, ik houd dit topic voor vragen over de Numark NDX 400 en de Behringer DJX 750. Het staat namelijk redelijk vast dat ik die ga kopen.

Comment

Ik heb ineens een grof idee! Natuurlijk kan ik de DJX750 gebruiken om te draaien zonder PC, maar als ik de Behringer BCD3000 aanzet voor op het 3e kanaal van de mixer voor samples ofzo, kan ik natuurlijk ook de MASTER-OUT van de DJX750 op de LINE-IN van de BCD3000 zetten. Dan kan ik als ik de PC aan heb ook gewoon effecten gebruiken, via de BCd3000:)

Comment

En een NDX400 en een NDX200 kan natuurlijk ook... Maar dan mis je natuurlijk weer een aantal leuke dingen dat de NDX400 heeft, zoals USB.
                    Aan de andere kant, zo bespaar ik wel weer geld, of is het zonde om zo'n NDX200 CD speler te kopen?

Comment

Dat lijkt mij ook mogelijk ja..
                      Het lijkt mij zonde om daar op te bezuinigen.

Comment

Ik zou geen NDX-200 kopen. Ik ben zelf ook aan het sparen voor de NDX-400. Weet je waarom? De 200 kan, als ik het goed begrepen heb, GEEN MP-3 files aan. Dus alleen maar gekochte cd's. Dat is waarschijnlijk voor jou helemaal niet handig. (Je download waarschijnlijk of je muziek illegaal of via Itunes, omdat cd's gewoon veel te duur zijn!) Dus dat zou ik 100 procent zeker niet doen!

En nog even een opmerking over het commentaar op behringer. Ze staan slecht bekend, maar dat komt vooral doordat DJ's denken dat hun prijzen te laag zijn om echte kwaliteit te leveren. De Behringer mixer doen waar ze voor gemaakt zijn. Alleen kunnen duurdere mixers vaak ook dingen die niet horen. (Zo ging mijn behringer XENYX, type goedkoop mixertje, kraken toen ik maar 1 kanaal uit wilde sturen terwijl ik stereo naar mijn computer wilde.)

Comment

De 200 kan, als ik het goed begrepen heb, GEEN MP-3 files aan. Dus alleen maar gekochte cd's.
                          Dan kun je nog steeds je eigen CD's branden, maar wel als audio CD en niet als data CD.

Ze staan slecht bekend, maar dat komt vooral doordat DJ's denken dat hun prijzen te laag zijn om echte kwaliteit te leveren.
                          Als wij de verkopen van Behringer zo zien, is die mening allang bijgesteld door de meesten hoor. ;)

Verder ligt het er ook aan wat je van een product verwacht. Lage prijs, hoge verwachtingen? Dat valt vaak tegen. Overigens kunnen problemen ook aan je signaalbronnen of bekabeling liggen.

Comment

Jammer dat de Behringer weer E17 duurder geworden is...

Comment

Echt even een kleine Off-topic maar ik plan de aankoop van twee CDJ 350 voor thuis maar wat vinden jullie van de BPM lock, is het dat vreemd dat je zegt dat je de cdj 350 hebt en iedereen denkt dan meteen van ja, die doet alle met bpm lock en is geen echte Dj wat vinden jullie ervan,

even een klein vraagje om niet lang over te praten en anders als het niet handig is kunt u dat dan even vermelden?

Comment

is het dat vreemd dat je zegt dat je de cdj 350 hebt en iedereen denkt dan meteen van ja, die doet alle met bpm lock en is geen echte Dj wat vinden jullie ervan,
                                Dan moet je die mensen gewoon negeren en je ding doen. Het gaat er niet om waarméé je het doet, maar wát je er mee doet. En dat sommige mensen jaloers zijn, of zich verheven voelen, tja dat hou je toch altijd wel.

Comment

Working...
                                X