Announcement

Collapse
No announcement yet.

hulp met zoeken voor mixer+CDspelers!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ja ikzelf gebruik traktor en gebruik de sync knop. Heel veel mensen vinden dat "vals spelen" of dat ik geen echte DJ ben. Maar zoals Rick al aangaf mixen is zoveel meer dan alleen maar beatmatchen.

Ontopic: Behringer staat slecht bekend wellicht omdat veel dj's behringer DJ apparatuur (Mixers, tabletops etc) vergelijkt met pioneer of allen & Heath. Een opel Kadet en een Rolls Royce zijn allebei auto's maar.....

Comment

Ok want het kan soms mischien wel handig zijn maar uiteindelijk ben je toch Dj om de muziek te laten horen.

Trouwens welke vinden jullie beter voor een beginner die de tabletop wil gebruiken om te oefenen thuis en mee te nemen naar een feest? de CDJ 350 of de CDJ 85O, kom er niet zo goed uit want je hebt bij de CDJ 850 wel auto beats maar daar betaal je dan wel 300 euro meer voor , weet het even niet.

Comment

Het belangrijkste is: Wat vind jíj beter? Is het jou dat extra geld waard, of heb je liever een supercompact setje?

Ik zou ze allebei eens uit gaan testen. Dan ontdek je de charmes van beide spelers en kun je beter een keuze maken.

Comment

Kent u mischine de --- ( weet niet of ik die naam mag noemen ) daar ga ik zaterdag langs om een cd tas te kopen en mischien ze even uit te testen want alles staat daar aangesloten, ik was graag bij jullie langs gegaan maar het is net te ver en mijn pa moet toch in rijssen zijn dus ik denk dat mijn keuze dan wel makkelijker word maarja dan zoiezo die coole White Edition :P

Heel erg bedankt,

Laurens
          Last edited by Rick; Thursday-03-03-2011, 17:26. Reason: edit

Comment

Liever niet met naam en toenaam vernoemen. Je roept ook niet keihard in de C1000 'IK GA NOG EVEN NAAR DE ALBERT HEIJN' ;)

Comment

Sorry ik zal het niet weer zeggen

Comment

Ik heb ook al iets anders bedacht. JB Systems' Mix 3 is goedkoper dan de Behringer, en volgens mij is die kwalitatief beter.
                Ik ga waarschijnlijk alle DJ spullen bij elkaar zetten, met een PC, en ik zet er samen met een vriend nog een studio controller bij, voor het Deadmau5-werk.
                Als.
                Als ik nou de uitgang van de mixer (JB/Behringer whatever) op de BCD3000 aansluit, kan ik via de MIDI controller en de PC prima veel effecten gebruiken die sowieso goed zijn.
                Nu zou ik dat met de Behringer sowieso kunnen, maar ik vind het redelijk vervelend dat de prijs omhoog gegooid is. Misschien komt er nog een aanbieding, ik weet het niet.
                Is je JB Systems wel kwalitatief beter, en wat kun je precies met de USB-uitgangen? Software aansturen, maar hoe? Als MIDI mixer?

Comment

De USB aansluitingen van de Mix 3 werken als audio-interfaces.

Is voornamelijk bedoeld om bijvoorbeeld vanaf je laptop twee audiosignalen naar de mixer te kunnen sturen via simpele USB kabels. Geen gedoe met losse kastjes maar gewoon direct inprikken. :)

Wat betreft kwalitatieve verschillen, die zul je zelf moeten uitvinden. De één vindt het goed als er heel veel functies aanwezig zijn, de ander houdt meer van een simpele, strakke indeling en niet teveel poespas.

Comment

Dat jullie het weten, ik heb nog niks gekocht, dat omdat de producten niet op voorraad zijn op het moment.
                    Nog steeds kunnen jullie mijn keus beďnvloeden, ik heb namelijk altijd het probleem dat ik vlak nadat ik iets gekocht heb (laten we zeggen, twee maanden) dat ik weer iets nieuws wil, meer wil. Zal ik zo'n probleem met deze set niet krijgen? Zijn er geen andere (betere, luxere) mogelijkheden voor het geld?
                    Dat is dus een van de redenen waarom ik het gescheiden wil kopen, zo kan ik elke keer iets nieuws kopen, en het ''willen van meer'' uitstellen.

Dus,
                    E550 op de kop af budget, tweedehands is ook een optie. Andere aanraders?

Comment

Tja, uiteraard kun je altijd weer een product of setje vinden dat weer beter is, maar waar je wel meer geld voor moet neertellen. Hoe hoog je ook stijgt in prijsklasse, er is altijd wel een overtreffende trap.

Belangrijker is dat je een setje uitkiest waarvan je zelf denkt 'ja dit is iets waar ik wat mee kan, dit werkt lekker'. Dat kun je onder andere ontdekken door het geheel uit te gaan testen.

Comment

Misschien is het dan toch handig dat ik eens langs kom. In de winkel hebben jullie de NDX400 en DJX750 wel neem ik aan?

Comment

DJX 750 is geen probleem, die hebben we zelfs gewoon op voorraad staan. Als je van tevoren aangeeft dat je die even wilt komen bekijken kan hij voor je klaargezet worden.

De NDX 400 gaat wat lastiger worden, die staat niet in de showroom en hebben we niet op voorraad. Wel staat de NDX 800 er, mocht dat een troost zijn.

Comment

Originally posted by Rick View Post
                            DJX 750 plus twee NDX 400 spelers is een prima setje hoor. ;)
                            Djx 750 is best wel cheap(in zowel gevoel als gebruik)

als je monster effecten wil en een goed geluid zou ik gaan(kwa mixer) voor de KORG KM402 heeft een build in kaosspad
                            en kwa cd spelers idd numark ndx800 kan zowel op pc(als midi controller) en is een zeer fijne speler om mee te beginnen

Comment

Verschil tussen de DJX 750 en de Korg is toch redelijk, qua prijs..

Comment

Originally posted by Mescalino View Post
                                Ontopic: Behringer staat slecht bekend wellicht omdat veel dj's behringer DJ apparatuur (Mixers, tabletops etc) vergelijkt met pioneer of allen & Heath. Een opel Kadet en een Rolls Royce zijn allebei auto's maar.....
                                Onder schat behringer niet man,
                                en zelfs pioneer is niet echt super,
                                ik heb met denk ik vrijwel elk merk een keer gedraaid,
                                maar toch gaat het om smaak
                                ik heb zelf echt 100% liever de NDX800 of de Reloop rmp3 dan ook maar een CDj

mensen vinden die shizzle goed omdat het bekent is, maar of het nu ook echt top is? ik vind pioneer(vrijwel alles van hun) echt Té overhyped, vooral om de Prijs kwalityd verhoudingen...1200€ voor een cdj..damn dude, daar kan je een hele dikke set van een ander merk van kopen die netzo lang en net zo lekker draaid(en misschien wel lekker der)

Comment

Working...
                                X