Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer cdj400

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pioneer cdj400

Hallo Allemaal,

ik heb de volgende vraag.
    Ik wil graag CDJ 400's en een DJM400 gaan kopen, maar kan ik deze CDJ400 zo via usb op mijn laptop pluggen en dan muziek daarvan gebruiken ipv cd's of usb stick? ik gebruik dan Traktor duo, en wou dat alleen voor de nummers gebruiken en de rest allemaal via de DJM laten uitlopen.

Kan dit?

Alvast Bedankt,

Als je goed mapt wel!

Comment

Oke, ik heb dus verder niks geen speciale dingen nodig? alleen laptop + traktor en de 2 cdj's?

Comment

Je usb kabels.

Comment

haha,
          Ja klopt. Oke, iig bedankt. Ga ik zo'n setje op de kop tikken ergens.

Btw. Wat vinden jullie hier van de 350's, was gister met uitgaan ergens en die DJ had er 2 van staan maar hij gebruikte liever zijn Hercules RMX en op de vraag of ik ze mee naar huis mocht nemen omdat hij ze toch niet gebruikte kreeg ik als antwoord: Het zijn K*tspelers.

Iemand? ;D

Comment

Ik heb er geen ervaring mee, maar als je die op de kop kan tikken zou ik het doen, ze zijn toch een stuk nieuwer en kunnen met recordbox samenwerken.

Comment

Dat idee had ik dus ook!

ik ga even rondekijken

Iig bedankt!

Comment

Je hebt bij de cdj400 ook bijhoorende software (pioneer djs)
                Maar je moet wel alle liedjes appart inladen en de effecten werken dan niet.
                Fijne spelers maar ik zou ze gebruiken met een usb stick (doe ik tenminste wel).

Comment

Working...
                X