Announcement

Collapse
No announcement yet.

Digital Jockey 2 (no interface) + headphones

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Digital Jockey 2 (no interface) + headphones

Folks,

Omdat ik tegenwoordig meer en meer digitaal draai, ben ik aan het overwegen mijn 2 cd-spelers + mixer weg te doen, en volledig over te schakelen op digitaal.

Mijn oog was nu gevallen op de Reloop Digital Jockey 2, de versie ZONDER audio interface, aangezien ik een Maya44 USB soundcard heb.
    Op de Bax-shop DJGear vergelijktabel zag ik dat deze wel geen headphone aansluiting heeft.

Hoe sluit je nu in deze setup je headphone aan, zodat je elk kanaal kan voorbeluisteren?

Dus mijn setup: Laptop, maya44 USB, Reloop DJ2. Waar en hoe sluit ik de headphones aan?

Edit: software is Traktor PRO

G.
    Last edited by Vandaalius; Wednesday-26-01-2011, 15:34.

Niet, of je pakt een mixer erbij.

Comment

Denk dat ik dan eerder voor de interface edition ga opteren.

Bedankt voor de feedback

Comment

Maar ik denk dat je op de Interface edition ook niet je PFL/Master cue mix apart kan regelen ofwel? Ik denk dat je enkel channel A of B, of allebei samen kan horen?

Of ben ik mis

EDIT: Wsl van die innieminnie draaiknopjes aan de pfl uitgang?

Comment

Op de Interface Edition kan dat wel. Technisch gezien kan het met je Maya44 ook maar dan moet je constant stekkers gaan wisselen en geloof me, dat wil je niet.

Comment

toch wel, je kunt wel instellen welke output je hoofdtelefoon is. gewoon je hoofdtelefoon in je laptop en instellingen veranderen en dan kan het wel. heb ik ook wel eens geprobeerd met de ADJ DP-2 en VDJ

Comment

Dan ga je twee geluidskaarten tegelijk gebruiken? Live? Nee dat werkt lekker stabiel.

Comment

@ Brunskovic

Dan kan je nog niet je cue mix regelen, dan kan je ofwel channel A, ofwel channel B, ofwel allebei samen voorluisteren?

Comment

Working...
                X