Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hulp bij set-up traktor duo

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hulp bij set-up traktor duo

Hallo

Al een paar weken zit ik met het probleem dat ik maar 1 reloop rmp 3 aan de gang krijg i p v 2.Als ik de kabels wissel krijg ik wel een signal van de verdachte speler binnen in traktor pro.Iemand een idee hoe ik de verhopen krijg.Al een tijdje op zoek.

Gr
    Delpgio

Je kan in de RMP-3 het MIDI kanaal wijzigen. Hoe, kan ik je helaas niet precies vertellen aangezien ik hem niet voor me heb. Staat uit m'n hoofd gezegd wel in de handleiding.

Comment

Patrick
      Dat klopt.Usb=link of usb=midi.Heb ik al geprobeerd maar lukt niet.Weet echt niet wat ik fout doe.

Comment

Nee, ik bedoel het daadwerkelijke MIDI kanaal. Waarschijnlijk staan ze allebei op kanaal 1, waar één van de twee op een ander kanaal moet.

Comment

Patrick
          Hoe doe je dat want ben nogal een groentje omtrent digitaal draaien
          Thanks

Comment

Nog iemand een idee hoe ik dit oplos?

Gr
            David

Comment

Is de mapping goed, en is een van je USB kabels niet kapot?

Comment

Als ik de kabels switch krijg ik wel een midi signal binnen.

Comment

Originally posted by Delpagio View Post
                  Als ik de kabels switch krijg ik wel een midi signal binnen.
                  Misschien eens een nieuwe kabel proberen, heb je niet een vriend die toevallig ok draait en ook diezelfde kabeltjes heeft (dan kan je even lenen en testen), want als ze het beide doen met dezelfde kabel ligt het denk ik aan de kabel

Comment

Nee, je moet gewoon de ene speler op midi kanaal 1 zetten en de andere op midi kanaal 2. Wat Patrick dus al zegt. Vraag me niet hoe het moet...:)

Comment

Denk het ook Funkey dat dit het probleem is.Juist goed zoeken hoe men dit doet.
                      Misschien weet Patick dit wel :)?

Comment

Het was even zoeken maar:

By holding the Source Select Button -48- for a longer period of time you will change to MIDI Mode. The Source Select Button glows purple, „DeckA CH1“ appears on the display. The remark „DeckA CH1“ means that all elements are sending on MIDI channel 1. By pushing the Reverse/Deck Switch Button you can switch from channel 1 (Deck A) to channel 4 (Deck D). This way an easy handling of up to 4 virtual players becomes possible.

Comment

Patrick
                          Bedankt voor het opzoek werk maar dit had ik al zelf gevonden.Ik denk dat het in traktor fout zit.Ergens in de out en inputs

Comment

Kabeltjes verstoken en niks.Wat zitten switchen met kabels (usb) en en gebeurd iets raar.Namelijk als ik play duw op deck a dat deck ook begint te spelen maar echter niet kan gestopr worden enkel via de pc.Zou kunnen dat het met mijn usb's iets mis is?Wat als ik ze allebei op een hub steek?

Comment

Working...
                            X