Announcement

Collapse
No announcement yet.

American Audio VMS4 Traktor?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• American Audio VMS4 Traktor?

Hoi,

Ik heb een paar vragen over dit product!;)
    Zou je de VMS4 kunnen gebruiken met Traktor? (Bevalt me erg goed)
    Ik zag dat er een VMS4 aankomt speciaal met trakor, weet iemand misschien wanneer deze verkrijgbaar is en hoe duur ie wordt?
    Ik zou deze graag kopen omdat het me een goed begin lijkt voor een beginnende DJ. Lijkt jullie dat ook?? (Ben beginner)

Grtzzz Tijur

De VMS 4 wordt vrij veel gekocht door zowel beginners als gevorderden. Zeker wanneer je wilt beginnen met draaien via je laptop/pc is het een ideaal apparaat.

Introductie van de Traktor-editie VMS 4 was op de Winter NAMM van een poosje terug, dus vermoedelijk zullen ze binnenkort wel beginnen met verschepen. Precieze tijd weten we nog niet.

Comment

Ok! hartelijk dank!

Comment

VMS4 Traktor edition

Is er al enige releasedatum bekend? Overal werd gezegd eind maart maar dit klopt niet, obviously.
        In de shop staat aangeduid dat deze binnen 7 weken leverbaar is. Daar heeft ook lange tijd 1 week gestaan. In hoeverre kloppen die 7 weken?

Comment

Je kunt het beste even met Bax bellen en daar de vraag stellen. Dan kunnen ze meteen de data's bij de leverancier zien.

Comment

Oké thanks

Comment

Originally posted by Dj-scratch View Post
              Je kunt het beste even met Bax bellen en daar de vraag stellen. Dan kunnen ze meteen de data's bij de leverancier zien.
              De data die wij zien wordt ook gelijk toegevoegd bij de shop-status. Ongeveer elke week krijgen we een backorder-overzicht met levertijden die we dan in de shop updaten. Helaas komt het soms wel voor dat de leverdatums zomaar een eind vooruit geschoven. Leuk voorbeeldje was de Icon Istage waar ik ongeveer een driekwart jaar op heb zitten wachten. ;)

Comment

Waarom ik juist aangeef dat het slimste is om even te bellen; De Denon DN-HC5000 was gewoon op voorraad bij jullie, terwijl deze in de Backorder stond. Zelfde als meerdere producten. Een ProDJuser flightcase wilde ik graag zien, deze werd meteen uit het magazijn getoverd, terwijl er stond: Leverbaar over 9 weken. Dus daarom.

Comment

weet iemand ook als de prijs 385 euro klopt want heb op veel plaatsen gelezen dat de vms4 traktor duurder zou worden dan de originele vms4 ?

Comment

Heb het even voor je nagekeken en er is inderdaad het een en ander veranderd. American DJ heeft de prijzen verhoogd ten opzichte van de eerste kennisgeving van de prijzen, dus zijn wij ook genoodzaakt de prijzen te laten stijgen.

Comment

Originally posted by Rick View Post
                      Heb het even voor je nagekeken en er is inderdaad het een en ander veranderd. American DJ heeft de prijzen verhoogd ten opzichte van de eerste kennisgeving van de prijzen, dus zijn wij ook genoodzaakt de prijzen te laten stijgen.
                      bedankt, ookal vind ik het spijtig dat hij duurder is xD

Comment

Working...
                      X