Announcement

Collapse
No announcement yet.

syntec

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• syntec

aller beste forumleden,

ik ben echt beginnend dj en wil over paar maanden speakers kopen. ik zag nu een relatief goedkope set op een andere winkel (sorry bax) waar je bijna alles in 1 krijgt zegmaar. maar nu zitten daar showtec of syntec, weet niet zeker meer, speakers bij van samen 1000 watt. ik hoef alleen jullie mening over syntec speakers te weten en of het ideaal is voor een beginnende dj. bespaar de tijd om alternatieven tw zoeken want daar kan ik evt. later nog naar vragen.

groetjes,

-Xp

Het klinkt als een erg goedkoop budgetsetje,
    En om maar even het bekende gezegde te noemen:
    Voor het geld zullen ze het best aardig doen, maar verwacht er geen wonderen van.
    En btw, die 1000 watt is natuurlijk onzin en zegt verder nog niks.

Comment

dankje en volgensmij heet het skytec, naja iig ieys in die geest haha ;)

Comment

Specificaties mag je bij zulke setjes met een korrel zout nemen. Prijs/kwaliteit verhouding van dergelijke sets is wel in orde, maar hou er rekening mee, je betaalt er ook niet zoveel voor.

Overigens is het beter om direct goed te starten op het gebied van luidsprekers. Vaak loont het om toch even door te sparen om een net wat betere start te maken. Dan kun je er in de toekomst, als je wilt uitbreiden, altijd nog subwoofers onder zetten.

Comment

ja oke. ik ben wel op zoek naar een soort alles in 1 pakket. maar ik geloof dat bax die niet verkoopt wel speaker sets dus moet ik daar nof even goed doorspeuren.

Comment

Alles in een pakketten hebben we ook hoor. ;) Wat is je budget en wat zoek je precies?

Comment

ik heb op het moment alleen een numark total control. dus eigenlijk speakers + kabels, evt. wat lichten, evt. hoofdtelefoon, microfoon is miss ook wel handig en miss zo'n dubbele cd speler voor als mijn pc crashed of iets dergelijks. als jullie een prijs opnoemen kan ik ervoor gaan sparen in de vakanties en op zaterdagen dan krijg ik vanzelf een uitgebreider budget want er zit nog geen haast achter. ;)

Comment

ik doe dit allemaal vanaf mobiel vandaar geen hoofdletters en typefouten;)

Comment

Dan zou ik voor het geluid aan een pakket als dit gaan denken:
                  JB Systems Blackline series complete mobiele DJ set.

Dan heb je er nog een uitgebreid mengpaneel bij (genoeg voor je pc, CD-spelers en microfoons), speakers, een flightcase en een dubbele CD-speler.

Als microfoon, lekker simpel een Koolsound VHF 90 setje. Is voldoende voor presentatie en simpel werk.

Qua licht zou je kunnen kijken voor een Eurolite KLS-800 met een LTS 6 statief. Sturinkje er bij en je hebt een erg strak setje basislicht. hier kun je ook altijd nog een lichteffect bij nemen.

Maar zoals je al ziet, voordat je een hele set bij elkaar hebt, moet je nog wel even sparen. ;)

Comment

Ziet er goed uit, hebben jullie ook nog iets goedkopers? Ik zag dat er nog eentje van JB was alleen lijken die speakers mij niet hard genoeg voor zo'n 100 man.

Comment

Wat is je budget voor alles totaal? Of over een tijdje?
                      En je budget voor de speakers+versterker?

Comment

voor speakers zo'n 650 euro en voor totaal rond de 2000 euro ;)

Comment

**** dit setje zag ik op een andere website maar het is van het merk skytec. Ik lees daar verschillende meningen over sommige doen er een paar jaar mee andere een paar maanden. daarom wilde ik jullie mening in eerste instantie horen.
                          Last edited by Rick; Tuesday-15-02-2011, 16:42. Reason: link weg

Comment

Sorry, linken naar andere websites is niet zo gewenst. ;)

Het is een startersset. En dat is ook eigenlijk wat er over te zeggen is. De kans is groot dat je er binnen een bepaalde tijd op uitgekeken bent omdat je meer wilt, of beter. Dan kun je beter even doorpakken voor een set waar je even mee vooruit kan én die ook een beetje geschikt is voor gebruik op feestjes.

Je zult ergens een afweging moeten maken in budget en materiaal.

Comment

howw sorry ;)

je hebt gelijk maar om in 1 klap 1650 euro uit te geven is voor mij als scholier iets teveel. die goedkopere set die jullie verkopen lijkt me wel wat qua prijs maar zijn de speakers daar goed van?

Ik stel deze forums en mensen die elkaar willen helpen trouwens erg op prijs ;)

Comment

Working...
                              X