Announcement

Collapse
No announcement yet.

ndx 400 (numark)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ndx 400 (numark)

hallo mensen ik heb van de week 2 x ndx 400 gekocht maar nu kom ik uit een paar dingen niet
    ten eerst pakt hij maar 1 nummer van mijn usb weet niet of ik hem moet formateren
    2 hoe stel ik in godsnaam hier een cue point in en 3 hoe werkt de brake
    mensen die er verstand van hebben graag alvast bedankt

Heb je dat bijgeleverde papiertje al doorgelezen (ook wel bekend al de handleiding...) ?

Comment

ik vraag hier om een reactie niet op een ander forum want dan had ik daar wel heen gegaan

Comment

Je USB drive moet sowieso op FAT32 geformatteerd zijn en niet op NTFS/HFS+/ext4, anders gaat hij weinig doen. Cue's tijdens spelen zet je (uit m'n hoofd gezegd) met de loop in knop.

Brake werkt simpel: je houdt hem ingedrukt en draait aan het jogwheel.

Comment

Ik zeg niet dat je naar een ander forum moet gaan, ik zeg alleen dat het verstandig is de handleiding even door te lezen aangezien je vragen daarin waarschijnlijk beantwoord worden.

Comment

jah nartuurlijk heb ik de handleiding al gelezen maar heb hem al helemaal door bedankt mensen

Comment

wrm van die achterlijke andwoorden tuurlijk lees je een handleiding door maar zou ook wel eens handig wezen als ze dat in het nederlands bij zouden doen inplaats van rus chinees ennog niet eens engels ofzo of duits

Comment

Reacties op deze manier worden ook niet gewaardeerd. Het is de bedoeling op dit forum dat we normaal met elkaar omgaan.

Actie tegen de 'handleiding!'-post is daarom ook al ondernomen.

Hiernaast hebben wij geen invloed op de talen waarin onze leverancier de handleidingen uitbrengt. Vaak is Engels de hoofdtaal in een handleiding, vooral voor de verschillende Engelse termen die terugkomen in deze branche. Wanneer je er niet uitkomt kun je altijd de helpdesk (of in dit geval het forum) contacteren voor hulp.

Comment

Working...
                X