Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke spelers en waarom?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

DJX 750 ligt dan naar mijn idee het dichtst in de buurt van je wensen en je beschikbare budget. Ik zou zeggen, test hem eens uit. ;)

Comment

Ok, bedankt. Ik ga binnenkort maar eens een DJ-winkel binnenlopen denk ik.

Comment

Gaat de NDX 400 binnenkort nog terugkomen? Want hij staat al een poosje op levertijd niet bekend. Ik heb 'm wel ergens anders gezien maar die heeft een zwarte rand en zilveren knopjes, dus ik koop 'm het liefste hier.

Comment

Alle NDX400 modellen zijn hetzelfde, dat de foto's verschillend zijn ligt volgens mij aan de leeftijd van de foto's. De grijze modellen waren speculaties hoe de speler eruit zou gaan zien.

Comment

Welke is de gene die geleverd gaat worden, die foto's op bax, of de anderen?
            Last edited by kwintijn; Sunday-13-03-2011, 16:44.

Comment

De zwarte met BEAT TAP. De grijze heeft die knop niet, en dat is onzin. De NDX400 heeft een TAP functie.

Comment

Originally posted by kwintijn View Post
                Gaat de NDX 400 binnenkort nog terugkomen? Want hij staat al een poosje op levertijd niet bekend. Ik heb 'm wel ergens anders gezien maar die heeft een zwarte rand en zilveren knopjes, dus ik koop 'm het liefste hier.
                We zitten continu achter de leveranciers aan om de meest recente levertijden te kunnen publiceren op onze website en onze klanten te informeren. Als de levertijd onbekend is, houdt dat dus in dat zelfs onze leverancier het niet weet. ;)
                Dat ze elders nog op voorraad zijn kan betekenen dat zij ze nog wel hebben staan en wij compleet uitverkocht zijn door de grote vraag hier naar.

Comment

Hallo, ik had ook eens een vraag.
                  Ik ben een beginner, en ik zou willen beginnen met: 2 numark NDX200 Cd spelers.
                  Een beghinger VMX200 mengpaneel, 2x 100W sony boxen,een AKAI Home cinema versterker 120W met afstandsbediening, en een American Audio HP-550 Hoofdtelefoon.

Vinden jullie dit een goede keuze ik kan dit alles kopen voor 380 euro.( de boxen heb ik al, dus die zitten niet bij in de 380 euro.)

Ik wil spelen met CD's, ik gwn zelf al mijn songs branden om CD's, ik kan namelijk gratis lege Cd's krijgen voor op te branden.

Comment

Beste Toelen,

Misschien is het wat handiger om deze vraag in het topic te behandelen dat je kort hierna had aangemaakt. ;) Dan lopen er geen antwoorden door elkaar.

Comment

Bax, het spijt me, maar omdat ie niet meer leverbaar was terwijl de prijs omhoog liep heb ik m'n spullen toch ergens anders besteld. Als jullie het hadden gehad, had ik het hier besteld, heel erg bedankt voor de hulp

Comment

Working...
                      X