Announcement

Collapse
No announcement yet.

JB Systens MPL-1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• JB Systens MPL-1

hallo allen,

Ik zat net te kijken op het internet naar een USB/SD speler, nu kwam ik de MPL-1 tegen. Ik zag dat deze geen gewone uitgangen heeft, maar op internet staat dat je er een kabeltje bij krijgt? is dat zo???

Bij voor baat dank,

Jordy

De MPL-1 is oorspronkelijk bedoeld voor inbouw in de APL-15 module van de PL-15 kast.

Het beste kun je hem gewoon monteren in de speciale JB Systems MPL-1 base.
    Deze is net uitgebracht en daar zal over een poosje ook wel een prijs van beschikbaar zijn. Verreweg de beste en meest eenvoudige oplossing omdat je voeding er gelijk in zit, de bekabeling is voorgemonteerd en je hebt direct RCA outputs in een compacte 19 inch behuizing. Dan ben je gelijk klaar zonder veel gedoe. :mrgreen: En je kunt er altijd meerdere modules bij steken. :)

Als je echter toch zelf aan de slag wilt gaan, de pinbezetting van de connectoren staat beschreven in de handleiding. ;) Je krijgt er inderdaad een speciale verbindingskabel bij, maar dat is meer om de losse aders te monteren voor vaste installatie als ik het zo zie.

Let wel op, je hebt een vaste 12V DC spanning nodig met iets meer dan 1000mA capaciteit om het apparaatje te laten werken. Daar zou je dan nog een omvormertje voor moeten regelen als je hem op 230V AC wilt aansluiten.

Comment

hartstikke bedankt,

wanneer is de prijs van die base bekend? ik zie hem op sommige andere websites voor 50 euro ongeveer:P

MVG
      Jordy

Comment

Waarschijnlijk via een andere importeur dan ons. Maargoed, dan kun je wel ongeveer van die prijs uitgaan ja. ;)

Comment

ff nog een vraag je,

ik zie nu dat de base uit het assortiment is waarom is dat?

Comment

Zou het niet durven zeggen. Ga ik navraag naar doen als er weer tijd is. Momenteel ligt er nog een stapel werk voor de Messe van hier tot ginder, dat gaan we met een team eerst wegwerken. ;)

Comment

owke, ik was gewoon benieuwd.

Comment

Working...
              X