Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dj gear

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dj gear

Hallo, ik had ook eens een vraag.
    Ik ben een beginner, en ik zou willen beginnen met: 2 numark NDX200 Cd spelers(nieuw 298 euro).
    Een beghinger VMX200 mengpaneel(2e hands 40 euro), 2x 100W sony boxen(heb ik al),een AKAI Home cinema versterker 120W met afstandsbediening(2e hands 12 euro), en een American Audio HP-550 Hoofdtelefoon(nieuw 20 euro).

Vinden jullie dit een goede keuze ik kan dit alles kopen voor 370 euro.( de boxen heb ik al, dus die zitten niet bij in de 370 euro.)

Ik wil spelen met CD's, ik ga gwn zelf al mijn songs branden op CD's, ik kan namelijk gratis lege Cd's krijgen voor op te branden.

Willen jullie je mening geven, zo dat ik weet of ik een goede zaak doe.
    Als vast bedankt, Grtz Toelen
    Last edited by Toelen; Wednesday-16-03-2011, 16:16. Reason: Schijffouten

Nieuw in doos dan gaat de prijs wel. Als het tweedehands is dan is het veel en veel te duur.

Comment

Originally posted by Mescalino View Post
      Nieuw in doos dan gaat de prijs wel. Als het tweedehands is dan is het veel en veel te duur.
      De prijs is maar 370 nimmer.
      En de CD spelers zijn nieuw(298 euro) en de hoofdtelefoon is ook nieuw(20euro).
      De versterker(12 euro) en mengpaneel(40 euro) koop ik bij 1 persoon ( 2e hands).
      Last edited by Toelen; Wednesday-16-03-2011, 16:25.

Comment

Ik zou het niet doen.

1. Zelf cd's branden is meestal illegaal, tenzij je alles van Itunes download. Maar dan zou ik je adviseren om de cd's gewoon te kopen, want dat is dan goedkoper.

2. Die dingen kunnen geen MP3 aan. Dat betekend dat je alles in cd formaat moet branden. Ik weet niet of de speler jou formaat dus wel snapt..

3. Ja ehm... Qua speakers is het natuurlijk wat mensen thuis ook hebben, als je op verjaardagen wilt gaan draaien heb je wat dat betreft waarschijnlijk zelfs minder dan de mensen zelf. Maar het begin moet er wezen. Dus laat je niet door mij tegenhouden!

(ga misschien eens tweedehands naar een setje met de denon dn-s1000 kijken, die zitten ook rond die prijs klasse, en hebben een wat betere naam)

Comment

Originally posted by kwintijn View Post
          Ik zou het niet doen.

1. Zelf cd's branden is meestal illegaal, tenzij je alles van Itunes download. Maar dan zou ik je adviseren om de cd's gewoon te kopen, want dat is dan goedkoper.
          Nou, als ik serious beats koop op itunes is het toch 10 euro goedkoper voor mij kan er direct 2 kopen voor de prijs in de winkel. en dat is volgens mee bij de meeste cd's

Wat je ook kan doen is een midi console console kopen.
          Dan moet je geen cd spelers kopen en geen cd's branden.
          maar aangezien je wilt met cd's draaien zal dat geen optie zijn.

Comment

Je kan CD's in de laptop, of als je een PC hebt, in een PC stoppen? Werkt ook prima.

Comment

Originally posted by Ruben123 View Post
              Je kan CD's in de laptop, of als je een PC hebt, in een PC stoppen? Werkt ook prima.
              IK zou liefst in begin zonder Pc draaien en met CD's maar de spelers kunnen de CD's wel aan.

Comment

Sorry, dan zat ik verkeerd. Dat kan best aangezien ik geen Itunes heb. Dan blijft het dat cd's met mp3 niet zullen werken. Kijk zelf maar of je zeker weet dat jouw cd's wel werken

Comment

Als je de CD's op lage snelheid brand, en niet helemaal vol zet lukt het 100%

Comment

Als de cd spelers echt nieuw zijn en dan bedoel ik ook niet 1 keer gebruikt dan zou ik 300 euro bieden en moet hij de rest er gratis bij doen. Doet hij dat niet dan zou ik kijken naar wat kwintijn zegt en een denon setje 2de hands bekijken.

Comment

De CD spelers en hoofdtelefoon koop ik hier bij bax shop.
                      Het mengpaneel+versterker koop ik samen voor 52euro bij iemand thuis.

Comment

Originally posted by kwintijn View Post
                        Ik zou het niet doen.

2. Die dingen kunnen geen MP3 aan. Dat betekend dat je alles in cd formaat moet branden. Ik weet niet of de speler jou formaat dus wel snapt..

3. Ja ehm... Qua speakers is het natuurlijk wat mensen thuis ook hebben, als je op verjaardagen wilt gaan draaien heb je wat dat betreft waarschijnlijk zelfs minder dan de mensen zelf. Maar het begin moet er wezen. Dus laat je niet door mij tegenhouden!

(ga misschien eens tweedehands naar een setje met de denon dn-s1000 kijken, die zitten ook rond die prijs klasse, en hebben een wat betere naam)
                        cd branden is niet altijd illegaal
                        bijna elke dj brand zijn cd's ( house dj's )
                        ze kopen hun tracks op dance-tunes / beatport .
                        dus dat is denk ik ook in zijn geval ook gewoon ze tracks koopt zo niet kan die problemen krijgen met illegaalle tracks als zijn gear kan ingenomen worden bij controlle ;)

Comment

Originally posted by Toelen View Post
                          De CD spelers en hoofdtelefoon koop ik hier bij bax shop.
                          Het mengpaneel+versterker koop ik samen voor 52euro bij iemand thuis.
                          Ok dat was niet erg duidelijk op te maken uit je eerste post.

Comment

Miscchien ga ik in plaats van de NDX200 toch de NDX400 kopen.

Comment

Working...
                            X