Announcement

Collapse
No announcement yet.

numark NDX400

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• numark NDX400

Hallo, eerst wou ik de NDX200 kopen maar ik denk dat hij snel gat vervelen zo zonder effecten, en hij staat heel veel zo goed als nieuw op 2e hands (geen goed teken).
    Dus mijn vraag is; Wat zijn echte + punten aan de NDX400 en welke speciale dingen kan hij.
    En welke effecten(liefst naam van effect + uitleg geven over effect ken er niet veel van.)

Alvast bedankt voor u reactie.
    Grtz. toelen

ik heb zelf de NDX800 en op de midi functie is hij vrij het zelfde,
    voor delen van de 400:
    touch sensative(als je het jogwheel aanraakt zal de muziek stoppen(fijn voor scratchen)
    de usb is ideaal voor het beluisteren van mp3 op een usb stick
    de efx zijn oke, maar na mijn meening kunje beter sparen voor een leuke mixer met FX(behringer ddm4000 bijvoorbeeld)

en slot in cdtray dus geen bekerhouder waar door je veiliger kan werken(ik heb vaak een CDj van de booth afgelopen door z'n bekerhouder(A)

verder een klein prima apparaat, voor de beginnende/semi gevorderde dj

Comment

ik heb vaak een CDj van de booth afgelopen door z'n bekerhouder
      Knap, alle cdj's hebben slot-in!;)

Comment

Originally posted by Dj funkey View Post
        Knap, alle cdj's hebben slot-in!;)
        Alle cdj's??/

weet niet hoe oud je bent maar in mijn beginners jaren 1998 ) waren er bijna alleen maar toploaders en frontloaders via en lade,(zoals de CDj, NDX200 en zo vele budget spelers)

Dus zeg niet "alle CDj's hebben sloth in....want das niet zo...
        Last edited by JONKIE_NL; Sunday-20-03-2011, 19:07. Reason: typ foutjebedankt

Comment

Naar mijn weten hebben alle (Pioneer) cdj's slot in.

Edit: allemaal behalve de cdj 500, maar dat is niet echt een professionele cdj. En ook die heeft geen bekerhouder, die is topload.:)
          Last edited by Guest; Sunday-20-03-2011, 19:41.

Comment

Originally posted by Dj funkey View Post
            Naar mijn weten hebben alle (Pioneer) cdj's slot in.

Edit: allemaal behalve de cdj 500, maar dat is niet echt een professionele cdj. En ook die heeft geen bekerhouder, die is topload.:)
            oow op die fiets, dacht al dat je alleen aan pioneer dacht, maar CDj is gewoon een benaming voor een DJ cdspeler, zoals Ipod is voor MP3 speler

maja idd de PIONEER cdj hebben in de huidige generatie geen bekerhouders
            maar we hadden het ook niet over pioneer maar over der Numark NDX400 en de eigenschappen van deze CDJ(dj cd speler)

Comment

Die USB hoeft voor mij niet echt speciaal, ik ga toch met CD's werken.
              Maar welke voordelen leverd de NDX400 mij op tijdens het draaien zelf t.o.v. de
              NDX200

Comment

Originally posted by Toelen View Post
                Die USB hoeft voor mij niet echt speciaal, ik ga toch met CD's werken.
                Maar welke voordelen leverd de NDX400 mij op tijdens het draaien zelf t.o.v. de
                NDX200
                Tijdens het draaien
                niet veel maar genoeg, zoals de touch sensative jogwheel.
                de fx en de scratch fuctie
                verder is de slot-in drive stukken sneller dan z'n beker houder die in en uit het apparaat moet schuiven...

en de (ookal gaje hem niet gebruiken) de usb aansluiting ik prik er vaak ook een Usb led lampje in voor extra licht

Comment

Voor wat is dat touch sensative jogwheel goed? Wat kan je daarmee.
                  Wat is fx en de scratch functie ook op en af zetten?

Comment

Originally posted by Toelen View Post
                    Voor wat is dat touch sensative jogwheel goed? Wat kan je daarmee.
                    Wat is fx en de scratch functie ook op en af zetten?
                    de toutch sensative jogwheel is fijn voorals je wil scratchen
                    de fuctie doet eigelijk niet meer dan de muziek stoppen(pauzeren) zodra je het jogwheel aan raakt
                    en de FX zijn de effecten die zijn opzich vrij eenvoudig verwacht er geen super dingen van, maar leuk om mee te beginnen
                    zoals ik al zij spaar dan voor een goede mixer of een leuk effecten apparaatje

Comment

IK moet niet al te veel effecten.
                      Ik moet nu nog wat sparen voor de NDX400.
                      Maar als er een paar effecten op zitten is het goed voor mij.
                      Ik ga namelijk nog maar beginnen.

Comment

oke, wat voor apparatuur heb je al dan en wat voor style gaje mixen

Comment

D style zal de nieuwe tracks zijn.(Dance) , en Hardstyle gwn fuif muziek.
                          Ik heb nu een behringer VMX200 mengpaneel.
                          2x sony SS F100 boxen (elk 100wat) en een AKAI homo cinema versterker 120W. Het geluid zit helemaal goed is allemaal al getest. En mengpaneel heb ik ook al getest via sterio.

Comment

oke dan, dus je wil vooral lekker thuis gaan hobbien met deze set?
                            dan is idd de 400 een leuke speler om mee te beginnen

Comment

Ja, ik wil het thuis doen, misschien later als ik het al volledig door heb en sterkere boxen heb wil ik misschien beginnen op kleine feestjes of in kleine caféetjes maar dat is pas na een jaartje of zo eerst moet ik het blindelinks kunnen en goede structuur hebben in mijn Cd's en heel mijn set.
                              Want als ik onmiddellijk te veel wil lukt dat toch niet en dan is het al verkloot voor je begint.
                              Dus ik ga het verstandig aanpakken en alles gped leren voor ik ga beginnen met feestjes enzo.

Comment

Working...
                              X