Announcement

Collapse
No announcement yet.

Korg Kaoss pad QUAD

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Korg Kaoss pad QUAD

Ik heb vandaag voor mijn verjaardag een Korg KAOSS pad QUAD gekregen. Echter heb ik hier een probleempje mee.

Ik heb deze aangesloten op mijn mengpaneel (Behringer DJX700). Nu is het probleem dat het signaal dat uitkomt heel zacht is. Als de fader van het kanaal op 1/10e staat dan gaat deze even hard als de effecten. (maar dan is dit signaal weer te zacht voor het apparaat om het op te pikken)

Heeft er iemand een idee hoe dit kan worden opgelost? Ik hoop dat het zo duidelijk is geformuleerd, ik weet niet helemaal hoe ik dit moet zeggen.

Hoe haal je het signaal van de Korg terug naar je mixer? Via een kanaal of...?

Comment

Nee ik heb een send en return op mijn mixer zitten.

Comment

Ok. Dan heb je vast ook een level podmetertje bij die return of een gain bij de input van de Korg.

Comment

bij die return zit geen gain knopje. op mijn korg zit wel een input volume knopje en deze staat vol open.

Comment

Uit de handleiding, grofweg vertaald:

Het SEND-signaal wordt rechtstreeks van het MONITOR signaal gepakt. Zodoende is het signaal van de SEND connector identiek aan die van de hoofdtelefoon-output en kan geselecteerd worden met de MONITOR CUE knoppen.

Daar zal je probleem waarschijnlijk zitten.

Comment

Ja dat deed het hem! Bedankt!

Betekend wel dat ik niet kan voorluisteren, koptelefoon zit op hetzelfde kanaal..

Comment

Working...
              X