Announcement

Collapse
No announcement yet.

Denon DN-HC5000

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Denon DN-HC5000

Ik heb sinds een week de Denon DN-HC5000. Tijdens feesten hangt het programma ITCH een aantal keer per avond vast, waardoor de muziek af en toe blijft hangen / er mee stopt.

Iemand enig idee hoe dit op te lossen is?

Alvast bedankt.

Gebeurt het ook als je controller er niet aan hangt? Zo nee, dan zul je het in je laptop moeten zoeken.

Comment

Dat niet, maar waar ergens moet ik dan gaan zoeken? In het programma zelf of me laptop?

Comment

Minimale systeemeisen voor ITCH:

PLEASE NOTE: These are the minimum requirements to run ITCH with the Denon DJ DN-HC5000. For best performance and for use in professional situations we recommend you buy a higher spec computer.

Mac

•Intel processor, 1.6 GHz or better
        •1 GB RAM
        •1024 x 768 screen resolution
        •OSX 10.4.11 or higher
        •Available USB Port
        •Hard disk space for music

Windows XP

•Intel* processor, Pentium 4 mobile 2GHz or better

•1 GB RAM
        •Service Pack 2 or higher
        •Available USB Port

Windows Vista and Windows 7 (32bit & 64bit)

•Intel* processor, Core Duo 1.6 GHz or better

•1 GB RAM
        •Service Pack 1 or higher
        •Available USB Port

Comment

Ik heb even mijn laptop specificaties opgezocht:

Merk ASUS Productnaam K50AD-SX014V
          Productcode K50AD-SX014V
          EAN code 0884840567028
          Toegevoegd op vrijdag 29 januari 2010

Processor / Chipset / Geheugen Zoek producten op basis van specificatie Processor - Type AMD Athlon II M300
          Processor - Klokfrequentie 2 GHz
          Geheugen capaciteit 4 GB
          Type geheugen DDR2
          SODIMM sloten (2x)
          Geheugen uitbreidbaar tot 800 GB

Graphics Zoek producten op basis van specificatie Type videokaart ATI Mobility Radeon HD 4570
          Videogeheugen - Hoeveelheid 512 MB
          Scherm - Afmeting 15,6 inch
          Scherm - Resolutie 1366x768
          Scherm - Verhouding 16:9
          Scherm - LED-achtergrondverlichting
          DVI-uitgang
          VGA-uitgang

Opslag Zoek producten op basis van specificatie Harddisk/SSD - Capaciteit 500 GB
          Harddisk/SSD - Toerental 5400 rpm
          DVD branden

Connectiviteit Zoek producten op basis van specificatie Modem (x)
          Bluetooth (x)
          Infrarood (x)
          HSDPA/UMTS (x)

Audio Zoek producten op basis van specificatie Geïntegreerde microfoon

Aansluitingen Zoek producten op basis van specificatie PC-Card Type II (0x)
          ExpressCard (type)
          Smartcard
          USB 2.0 (4x)
          FireWire - Totaal (0x)
          Cardreader - SD
          Cardreader - MS
          Aansluiting dockingstation

Overige Hardware Zoek producten op basis van specificatie Ingebouwde webcam
          Resolutie webcam 1,3 MPixel

Software Zoek producten op basis van specificatie Besturingssysteem Microsoft Windows 7 Home Premium

De scherm resolutie staat momenteel op: 1366 x 768
          Moet die echt aangepast worden naar 1024 x 768?

Comment

Nee, zoals er ook bij staat, zijn de opgegeven systeemeisen van ITCH de MINIMALE vereisten.

Dus, leg je specs van je laptop er naast en vergelijk ze eens. Als je ergens wat tekort komt moet je het wellicht daar gaan zoeken.

Comment

Wat ook nog kan is dat het programma in conflict is met een ander programma. Wij hadden dit ook als bom studio met cuelux tegelijk draaide. Zonder cuelux interfaces geen probleem en met alleen maar.

Comment

Ik zie Intel in de benodigdheden en AMD in bezit, lijkt mij dat het dan niet (goed) gaat werken. Of heb ik dat mis?

Comment

Dit is zo goed als opgelost. Gisteren een feest gehad, en alleen het programma open (daarvoor had ik zeg maar ook nog een map open van de harddisk). Dus hij hing zo goed als niet vast. Bedankt voor de snelle reacties.

Comment

alleen een windows verkenner scherm (een map) open gaf problemen? Kan ik me niet voorstellen, denk dat het ergens anders zit.

Je moet eens zoeken op het net naar ideale settings voor een muziekcomputer, beste kun je misschien dual boot maken. Dan hou je alle sh*t en onnodige zaken buiten de deur voor je feestjes.

Comment

Ik snap waarschijnlijk wat de fout was. Mijn werkgeheugen is 4 GB. En de muziek die in verschillende mappen zit waren rond de 8 GB. En als hij dan de muziek via de controller al draait, en de map nog de muziek moet laden gaat niet echt lekker.

Comment

nee hoor... 4 GB werkgeheugen zou meer dan voldoende moeten zijn, dat heeft niks te maken met het aantal GB's aan muziek.

Comment

Working...
                        X