Announcement

Collapse
No announcement yet.

mixtrack op vliegtuig

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• mixtrack op vliegtuig

hey

zou ik dit kunnen mee krijgen op het vliegtuig?
    ik ga binnenkort naar spanje en ik wil daar natuurlijk ook wel wat dj en

ook heeft iemand een beter iedee voor een midi controller (voor op rijs en bij vrienden wat te klooien

danku

budget is een klijne 170 euro
    Last edited by malstrommusic; Thursday-31-03-2011, 16:33.

Ja, dat kan, net als je laptop. Je zal hem wel uit moeten zetten bij het opstijgen en dalen.

Comment

ja ok supper nog een sugestie voor een andere controller?

(ik was ijgenlijk niet echt van plan om hem tijdens de vlucht te gebruiken)

Comment

Misschien een Traktor kontrol x1 en een x1 bag, deze controller kan ook thuis nog gebruiken i.s.m. een midi speler o.i.d.
        Last edited by Guest; Thursday-31-03-2011, 17:04.

Comment

hmm ik heb toch liever iets met jog wheels

Comment

Originally posted by malstrommusic View Post
            ja ok supper nog een sugestie voor een andere controller?

(ik was ijgenlijk niet echt van plan om hem tijdens de vlucht te gebruiken)
            Pacemaker. ;)

Comment

jaaah nee

is me te klijn heb hem al eens vastgehad en mee gewerkt is niet zo fijn om eerlijk te zijn

Comment

Als je een keer wat naar verweggistan wil hebben en het niet met het vliegtuig megenomen kan worden 1 tip stuur het er gewoon heen met een transporteur noem maar een dhl of die bruine busjes ;). Als je even googled zul je genoeg vervoerders vinden die ook naar het buiteland gaan. Zo heeft een collega bedrijfje een complete karaoke show met speakers en al naar griekeland gestuurd. Koste een kleine 100 euro incl. om het op en neer te laten vervoeren dus niet echt spannend voor een complete show. Dan zal zoon controllertje niet erg veel kosten.

Comment

hmm als ik hem bij de handbagage neem is het gratis :D

Comment

Originally posted by ronennieshow View Post
                    Als je een keer wat naar verweggistan wil hebben en het niet met het vliegtuig megenomen kan worden 1 tip stuur het er gewoon heen met een transporteur noem maar een dhl of die bruine busjes ;).
                    Ik denk dat het nog vies tegen valt.

Als contract klant van DHL betaal ik om een pakketje van Nederland naar een willekeurige plek in Griekenland te sturen van 5kg 60 - 120 euro, afhankelijk van de waarde en de snelheid ervan. (per zending overigens)

Mag ik vragen hoe je collega voor 100 euro (HEEN EN TERUG???) zijn pallet met spullen overgescheept heeft gekregen?
                    Last edited by Citybeatz; Friday-01-04-2011, 00:52.

Comment

geen idee maar ik zal het hem vragen. Komt hij zat ook met het probleem van jah hoe zit dat daar? Waar moet ik dan mee werken? Daarna kwam ik dus met de oplossing van stuur het erheen met dhl ( of willekeurig ander bedrijf. ) Toen ik vroeg hoe het ging / was zij hij dat het opgelost was dat het erheen was gestuurd en er een poosje na de rand zelf achteraan zou vliegen. Door hem werd mij verteld dat het een klein 100 euro had gekost.

Comment

Working...
                      X