Announcement

Collapse
No announcement yet.

american audio genie pro/ vista

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• american audio genie pro/ vista

ik heb de audio genie pro via Bax aangeschaft en wil deze op mijn Vista aansluiten echter kan Vista de genie pro niet tracen , ik krijg de melding apparaat start niet en daarbij vermeld code 10 , iemand een suggestie hoe dit op te lossen??? merci

Ik ken het apparaat niet helemaal, maar is er speciale software bijgeleverd om hem te installeren?

Comment

Zit er een handleiding bij de geluidskaart?
      Mail anders even naar de helpdesk als zij je een handleiding van de importeur kunnen doormailen.

Comment

dit is de link van het apparaat en er zat geen speciale software bij en in de
        handleiding staat alleen aansluiten met de USB kabel ,en dan moet het werken , bij mij dus niet ....:(

Comment

Heb je al geprobeerd het apparaat op te sporen via Configuratiescherm -> Hardware?

(Ik draai zelf overal XP, dus ik weet niet precies of Vista ook die functie heeft en of deze dezelfde naam heeft.)

Comment

daar heb ik inderdaad ook al gezocht , maar alles wat naar mijn mening kan helpen om het draaiende te krijgen en wat ik dan installeer krijg ik melding code 10, apparaat werkt niet ???

Comment

Working...
            X